iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iPhone in België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/6180-iphone-belgie.html)

croiman 07-06-08 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jasn (Bericht 123401)
In lier op de grote markt, in die fotowinkel; verkopen ze er ook, 685€ voor de 8gig; zijn geimporteerd, heb het gevraagd

8gb vo 685euro ??? das 485euro min vervoer of verzendings kosten wat ze eraan verdiienen als t ingevoerde zijn pppfffff

demonchild 07-06-08 20:17

tja ze denken dat ze snel veel geld kunnen verdienen :p

Cancunlover 09-06-08 08:10

Welke dwaas betaalt er nou 685€ voor een 8Gb iPhone?!? :eek:

demonchild 09-06-08 08:14

ik niet hoor :p

Schelte 09-06-08 09:24

Maar ja bedenk wel, áls ze er eentje verkopen, dan hebben ze wel een knappe handel gedaan. Als ze hem voor een paar honderd euro verkochten, moeten ze veel meer exemplaren verkopen. Je weet het soms nooit met klanten!

Cancunlover 09-06-08 09:27

Nou ja, klanten zou ik dat soort mensen niet noemen, die een iPhone kopen voor 685€... Maar dat woord mag ik hier niet typen ivm de censuur op iPhoneclub. :D

demonchild 09-06-08 09:29

hehe
nog een geluk dat er toch nog censuur bestaat
:p

alextam 10-06-08 23:12

UPDATE: Er is een interne nota verschenen in mobistar citerend dat de iphone zal gelanceerd worden op 17 juli samen met de release in frankrijk. Dit doordat ze niet willen dat Belgie eerder loopt met een simlockvrije iphone doordat frankrijk reeds een delay kent. Normaal zullen alle mobistar werknemers in de loop van deze week a volgende week een training starten met als doel de iphone te kennen. Deze zou tevens simlock vrij zijn maar zullen enkel verkocht worden door Mobistar. Dit werd eveneens telefonisch bevestigd --> check yourself --> Bel 5000 optie ned --> 2 --> medewerker en vraagt het hen. Normaal mogen ze niets zeggen maar probeer met je charmes wat info te krijgen en ze lezen de volledige interne nota voor!

alextam 10-06-08 23:13

Enkel met mobistar nummer te checken

croiman 10-06-08 23:14

simlockvrij???? nu nog jailbreak, thanks for the info.

demonchild 10-06-08 23:18

owke
das groot nieuws
simlock vrij !
ik wil de prijs er nietvan weten !
het is een begin

Bomans 10-06-08 23:28

Dat wil dus zeggen dat al die andere landen hem en week later krijgen.
Eerst zien, dan geloven!

GreQlan 10-06-08 23:55

dit zou schitterend nieuws, nu alleen nog afwachten of dit werkelijk klopt! Simlockvrij is voor mij zelfs geen absolute noodzaak, zolang er dan een goedkoper abonnement beschikbaar is :D

alextam 11-06-08 00:50

Mobistar heeft slechts info omtrent Belgie. Hoe het zit met de andere landen werd niet vermeld.

demonchild 11-06-08 01:16

bij de andere juist hetzelfe
heb er een paar (25) overlopen
11juli en niet 11 juli
allemaal gn info over tarieven
(wel via release notes danweer wel, appleinsider, engadget, gizmodo etc) maar dan alleen bekende AT&T O2 en T mobile (D) dacht ik

joske666 11-06-08 09:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alextam (Bericht 125458)
UPDATE: Er is een interne nota verschenen in mobistar citerend dat de iphone zal gelanceerd worden op 17 juli samen met de release in frankrijk. Dit doordat ze niet willen dat Belgie eerder loopt met een simlockvrije iphone doordat frankrijk reeds een delay kent. Normaal zullen alle mobistar werknemers in de loop van deze week a volgende week een training starten met als doel de iphone te kennen. Deze zou tevens simlock vrij zijn maar zullen enkel verkocht worden door Mobistar. Dit werd eveneens telefonisch bevestigd --> check yourself --> Bel 5000 optie ned --> 2 --> medewerker en vraagt het hen. Normaal mogen ze niets zeggen maar probeer met je charmes wat info te krijgen en ze lezen de volledige interne nota voor!

Heeft er al iemand gebeld??

Undertaxxx 11-06-08 10:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joske666 (Bericht 125648)
Heeft er al iemand gebeld??

Nog even geduld, heb net de woordvoerster van Mobistar een mailtje gestuurd, ik zal spoedig wel een antwoord krijgen en dit met jullie delen.

ds210 11-06-08 10:10

Iphone 3G Belgie Uitgesteld
 
Dit is net aangepast op de site van Apple

11 juli:)

Australië Oostenrijk Canada (Engels) Canada (Frans) Denemarken
Finland Duitsland Hongkong Ierland Italië Japan Mexico Nederland
Nieuw-Zeeland Noorwegen Portugal Spanje Zweden Zwitserland (Frans)
Zwitserland (Duits) Verenigd Koninkrijk Verenigde Staten


Binnenkort verkrijgbaar:mad:

Argentinië België (Frans) België (Nederlands) Botswana Brazilië
Kameroen Centraal-Afrikaanse Republiek Chili Colombia Kroatië
Tsjechië Dominicaanse Republiek Ecuador Egypte El Salvador
Equatoriaal Guinee Estland Frankrijk Guatemala Guinee
Guinee-Bissau Griekenland Honduras Hongarije India Ivoorkust
Jamaica Jordanië Kenia Letland Liechtenstein Litouwen Macau
Madagaskar Mali Malta Mauritius Nicaragua Niger Paraguay
Peru Filippijnen Polen Roemenië Senegal Singapore Qatar
Slowakije Zuid-Afrika Turkije

Bomans 11-06-08 10:18

Was gisteren al aangepast. Heb toen ook een link geplaatst.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Undertaxxx (Bericht 125654)
Nog even geduld, heb net de woordvoerster van Mobistar een mailtje gestuurd, ik zal spoedig wel een antwoord krijgen en dit met jullie delen.

Denk dat we er niet veel wijzer van gaan worden.

joske666 11-06-08 10:38

op de amerikaanse site van apple staat belgie nog altijd op 11/7
Apple - iPhone - Choose a Country


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:37.