iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iPhone in België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/6180-iphone-belgie.html)

Fizzy 31-01-08 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeekes (Bericht 53459)
je hebt toch tijd om dit bericht te posten, waarom dan geen tijd om er snel even een fotootje bij te voegen?

die zit :D

Ocin 31-01-08 22:40

Toch altijd leuk die mensen die "insiders" kennen of mensen die voor iedereen op de hoogte zijn van alles:rolleyes:

pspklant 31-01-08 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fizzy (Bericht 53544)
die zit :D

Omdat deze op een iPhone staat die ik pas terug aanzet wanneer ik hem unlock.

Ocin 31-01-08 23:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pspklant (Bericht 53564)
Omdat deze op een iPhone staat die ik pas terug aanzet wanneer ik hem unlock.

Eerst is het werk, dan je iPhone.....

O.G. 31-01-08 23:34

Ik heb gehoord dat 'ie "gegarandeerd vorig jaar uit zal zijn" :D

Thnx for the BS again :)

Phuncz 31-01-08 23:44

pspklant, weet je moeder dat je na 20u nog wakker bent ? Ga maar vlug naar bed want iedereen heeft je leugens wel door. Als je wil maak ik je wel een "bewijs", zodat jij niet je iPhone hoeft aan te zetten.

Grappig dat je iPhone gebruikers nerds vind, pot verwijt de ketel ? Ga toch maar terug verder je huiswerk maken.

tomdm 31-01-08 23:48

:eek::eek::eek::eek::eek:
Just give the boy his 10 minutes of fame...... :eek::eek::eek::eek::eek::eek:

Phuncz 31-01-08 23:59

Ik werk ook in een van de grootste winkelketens in België waar gegarandeerd de iPhone zal verkocht worden als hij uit is. Eerlijk gezegd weet nog niemand iets met zekerheid, van de providers niet en van Apple niet. Het komt erop neer dat hij uitgesteld is van januari naar maart naar mei ondertussen. Maar of mei nog correct is...

Die kerel van de Photo Hall lult uit zijn nek, hij wilt gewoon interessant doen. Hij moet je de verkoopprijs kunnen geven aan de hand van de inkoopprijs want buiten Premium Resellers (Apple stores, niet verdelers) zit er nauwelijks marge op Apple spul. Het zou misschien een pre-order optie betreffen van een groothandelaar. Wat me zelfs sterk lijkt.

iCulture 01-02-08 00:51

 Verplaatst naar: Chat

We kunnen dit nauwelijks een gerucht noemen :rolleyes:

pspklant 10-02-08 18:12

Ok, ik heb eindelijk tijd gevonden om ze online te plaatsen:). Voor diegene die denken dat het photoshop is, check het met je iphone, check het met photoshop en je zult zien dat het een echte foto is!

Foto 1:

http://img339.imageshack.us/img339/6...one1xr5.th.jpg

Foto 2:

http://img339.imageshack.us/img339/4...one2zs2.th.jpg


Voor wie nog meer foto's wil, stuurt me maar een pm! Voor diegene die het niet geloven, ga naar de apple shop in Wijnegem Shopping Center...

Greetz:)

Phuncz 10-02-08 19:29

Had je niet beter een foto uitgeprint van firmware 1.1.1 of later met iTunes Store icoontje en calculator icoontje ?

Apple doet niet aan dergelijke nutteloze aankondigingen en zeker niet zo minimaal. Dit kan echt iedereen zelf maken/uitprinten, het bewijst niets. Het feit dat je dat in de winkel hebt staan, wil ook niets zeggen.

pspklant 10-02-08 19:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phuncz (Bericht 60457)
Had je niet beter een foto uitgeprint van firmware 1.1.1 of later met iTunes Store icoontje en calculator icoontje ?

Apple doet niet aan dergelijke nutteloze aankondigingen en zeker niet zo minimaal. Dit kan echt iedereen zelf maken/uitprinten, het bewijst niets. Het feit dat je dat in de winkel hebt staan, wil ook niets zeggen.

Wil jij nu beweren dat ik daar stomzinnig dat heb uitgeprint en daar heb neergezet? Sorry, misschien ben jij zo maar ik hou me toch niet met zo'n dingen bezig hoor!

En wil je ook zeggen dat Apple zichzelf tegenspreekt?

Je had beter niets kunnen schrijven dat deze stomzinnige uitleg dat zelf nog niet uit een kindermond komt....

Phuncz 10-02-08 20:00

Ja ik beweer dat inderdaad. Ik beweer niet dat Apple zichzelf tegenspreekt. Ik beweer dat het enige "bewijs" dat jij na 3 weken kan voorleggen, een foto van een zogezegd officieel reclamebordje van Apple, overduidelijk mankeert van de fouten.

Ten eerste maakt Apple geen reclame van iets dat mogelijk tussen de 4 en 10 maanden op zich kan laten wachten.
Ten tweede is de opmaak niet typisch voor Apple, sommige dingen kloppen gewoon niet.
Ten derde zou Apple voor zo'n aankondiging ofwel groots uitpakken met grote reclame ofwel helemaal niet. Dus niet zo een zielig klein blaadje dat je in een display van Swatch hebt gestoken. Zowiezo doet Apple bijna nooit aan papieren POS-materiaal.

Je bewijst niets, alleen dat je na 3 weken iets gedaan hebt wat ik voor je in 20 minuten had kunnen doen.

pspklant 10-02-08 20:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phuncz (Bericht 60489)
Ja ik beweer dat inderdaad. Ik beweer niet dat Apple zichzelf tegenspreekt. Ik beweer dat het enige "bewijs" dat jij na 3 weken kan voorleggen, een foto van een zogezegd officieel reclamebordje van Apple, overduidelijk mankeert van de fouten.

Ten eerste maakt Apple geen reclame van iets dat mogelijk tussen de 4 en 10 maanden op zich kan laten wachten.
Ten tweede is de opmaak niet typisch voor Apple, sommige dingen kloppen gewoon niet.
Ten derde zou Apple voor zo'n aankondiging ofwel groots uitpakken met grote reclame ofwel helemaal niet. Dus niet zo een zielig klein blaadje dat je in een display van Swatch hebt gestoken. Zowiezo doet Apple bijna nooit aan papieren POS-materiaal.

Je bewijst niets, alleen dat je na 3 weken iets gedaan hebt wat ik voor je in 20 minuten had kunnen doen.

What the helllllllllll man? Ga dan zelf naar de winkel kijken!!! Wat kan ik nu meer als bewijs geven?

En ik wil nog eens benadrukken dat ik dit bordje niet gewoon op de tafel heb gezet, wat jij misschien wel zou doen. Maar stel nu, dat ik dat wel zou doen... Wat zouden de 3 medewerkers die constant paraat staan om de mensen te helpen dan wel niet zeggen? Zouden ze dit gewoon toelaten? Ik dacht het niet!

En heu, weet jij dan zo goed hoe Apple zijn dingen ten toon stelt? Je bent percies wel de Europese lijder van Apple...

Grote reclame? Wat dacht je van de macbeurs kort geleden? Daar hebben ze geen woord gerept over de 16 GB iPhone, wat zien we een paar weekjes later? Jawel! Die 16 Gb phone!

Tyr 10-02-08 21:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phuncz (Bericht 60489)
Ja ik beweer dat inderdaad. Ik beweer niet dat Apple zichzelf tegenspreekt. Ik beweer dat het enige "bewijs" dat jij na 3 weken kan voorleggen, een foto van een zogezegd officieel reclamebordje van Apple, overduidelijk mankeert van de fouten.

Ten eerste maakt Apple geen reclame van iets dat mogelijk tussen de 4 en 10 maanden op zich kan laten wachten.
Ten tweede is de opmaak niet typisch voor Apple, sommige dingen kloppen gewoon niet.
Ten derde zou Apple voor zo'n aankondiging ofwel groots uitpakken met grote reclame ofwel helemaal niet. Dus niet zo een zielig klein blaadje dat je in een display van Swatch hebt gestoken. Zowiezo doet Apple bijna nooit aan papieren POS-materiaal.

Je bewijst niets, alleen dat je na 3 weken iets gedaan hebt wat ik voor je in 20 minuten had kunnen doen.

Het is geen bordje van Apple maar van Switch (voorheen IT-Pro) en die beweren inderdaad dat de iPhone eraan komt in Belgie. Ook op hun website trouwens : Switch - Jezelf, maar beter Maar dat is gewoon een Appple reseller ik weet niet of die gepriviligeerde informatie van Apple hebben, het zou me verbazen.

jeekes 10-02-08 21:56

sja ik wil best geloven dat er zo'n bordje staat in die winkel, maar of dat zo'n degelijk bewijs is....
Het zou toch vreemd zijn dat er alleen in die winkel zo'n bordje staat en dat apple er niet net iets groter mee uitpakt (klein landje, maar toch)

de foto's zijn dan mss wel geloofwaardig maar feitelijk bewijzen ze nx

mevistox5 10-02-08 22:39

Ik zal niet zeggen dat het niet waar is, maar zou het ook niet kunnen dat de shop dit bordje heeft gemaakt of van het gezeur af te zijn?? Begin januari was ik ook even in het dit shopping center en de verkopers raakten een beetje geïrriteerd van telkens de vraag over wanneer de iPhone komt.

Maar goed we zullen zien. Ik heb er in ieder geval geen spijt van dat ik die van mij al heb gekocht. Ook FW 1.1.2 zie ik tov 1.1.3 niet echt als een handicap. Met de diverse applicaties via install is de telefoon precies zoals ik wil hebben. Als apple de iPhone ook officieel gaat uitbrengen, dan denk ik dat de echte gebruikers hem toch gaan kraken. Gewoon omdat er via de sources veel meer nuttige applicaties zijn, dan apple op dit moment aanbied.

Phuncz 10-02-08 22:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tyr (Bericht 60583)
Het is geen bordje van Apple maar van Switch (voorheen IT-Pro) en die beweren inderdaad dat de iPhone eraan komt in Belgie. Ook op hun website trouwens : Switch - Jezelf, maar beter Maar dat is gewoon een Appple reseller ik weet niet of die gepriviligeerde informatie van Apple hebben, het zou me verbazen.

Hmm, ik dacht dat het Apple Store was. Dat slaat al helemaal alles ! I rest my case :)

Tyr 10-02-08 22:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Phuncz (Bericht 60652)
Hmm, ik dacht dat het Apple Store was. Dat slaat al helemaal alles ! I rest my case :)

Ja er zijn helemaal geen officiele Apple retail stores (dus die uitgebaat door Apple zelf) in Belgie.

The Doctor 11-02-08 00:28

Inderdaad, enkel resellers...


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:33.