iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iPhone in België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/6180-iphone-belgie.html)

RobinNL 22-01-08 19:53

@ pspklant

Ben benieuwd naar de foto's!

Dit gerucht loopt wel gelijk met een aantal anderen. (touchscreens bestelling van apple voor juni, en 3G iphone in spanje rond mei.)

pspklant 22-01-08 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jeekes (Bericht 45934)
Om nu te zeggen dat het bericht sowieso fout is vind ik wat ver gaan, maar het is toch ontegenzeggelijk zeer onwaarschijnlijk (leuke woorden toch:p)

Geen tijd om vandaag upteloaden ik doe het morgen wel of dit weekend, ik heb immers nog veel werk:eek::eek:.

Greet:z)

kidk 22-01-08 21:57

Een foto uploaden lijkt me nu geen uur werk. Gevoel dat dit beetje hoax is.

Fizzy 22-01-08 22:02

inderdaad

duurt echt 2 sec ofzo...


kom op met dat 'bewijs'

Rutger 22-01-08 22:24

1 Bijlage(n)
Ik ben toch maar even langsgegaan en kan het bericht bevestigen. Check bewijs hieronder ;):D

denni 22-01-08 22:32

Nou nou schokwekkend bewijs:p Ik geloof het toch pas als apple het zelf heeft gezegd sorry :p

Stibou 22-01-08 22:33

Wow zotjes the Iphone is in the air...Mooi gemaakt trouwens Rutger!

Edit: Ik weet niet hoe het bij jullie opeens bestiging gaf,maar bij mij was het apple logo al genoeg!

Fizzy 22-01-08 22:36

hahaha :D:cool:

vwfr 22-01-08 23:14

http://www.apple.com/benl/ipodtouch/guidedtour/iphone.html

Deze pagina kwam tevoor schijn via de zoekfunctie op de apple site(nu niet meer).

In de titelbalk staat Iphone en onderaan nog een keer.

Rutger 22-01-08 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vwfr (Bericht 46149)
http://www.apple.com/benl/ipodtouch/guidedtour/iphone.html

Deze pagina kwam tevoor schijn via de zoekfunctie op de apple site(nu niet meer).

In de titelbalk staat Iphone en onderaan nog een keer.

Hmm... scherp

kidk 22-01-08 23:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vwfr (Bericht 46149)
http://www.apple.com/benl/ipodtouch/guidedtour/iphone.html

Deze pagina kwam tevoor schijn via de zoekfunctie op de apple site(nu niet meer).

In de titelbalk staat Iphone en onderaan nog een keer.

Nice gevonden :) zelfde voor NL trouwens

Apple - iPod touch - Guided Tour - iPhone

Cancunlover 31-01-08 16:29

Hij zal het hier wel gehaald hebben.
Apple iPhone 8GB (verwacht zomer 2008)

Maar als je dan het personeel van de Switch Shops in België iets vraagt, krijg je alleen onduidelijke antwoorden zoals; "waarschijnlijk komt ie..." of "ik heb het van horen zeggen..."
Hecht hier voorlopig niet teveel belang aan, want zoals reeds geschreven hier, mag men in Belgie geen koppelverkoop doen. Er is dus geen enkele provider die de iPhone EXCLUSIEF zal mogen verkopen...
Meer is er voorlopig nog niet bekend.

pspklant 31-01-08 16:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cancunlover (Bericht 53321)
Hij zal het hier wel gehaald hebben.
Apple iPhone 8GB (verwacht zomer 2008)

Maar als je dan het personeel van de Switch Shops in België iets vraagt, krijg je alleen onduidelijke antwoorden zoals; "waarschijnlijk komt ie..." of "ik heb het van horen zeggen..."
Hecht hier voorlopig niet teveel belang aan, want zoals reeds geschreven hier, mag men in Belgie geen koppelverkoop doen. Er is dus geen enkele provider die de iPhone EXCLUSIEF zal mogen verkopen...
Meer is er voorlopig nog niet bekend.

Dit weekend unlock ik mijn iphones en zal ik voor het unlocken ff de foto uploaden, dan zijn jullie eindelijk tevreden...

Fizzy 31-01-08 17:35

ik dacht dat je de 'bewijzen' een week geleden al ging posten?

topke 31-01-08 17:43

Zie de iPhone als de vogelgriep (maar dan wel in de positieve zin).
De griep komt officieel pas half 2008 in ons land (berekend met de wind en het weer en de soorten die besmet raakten) maar toch zijn er hier en daar al mensen die geïnfecteerd zijn.. Hetzelfde voor de iPhone :-D

pspklant 31-01-08 19:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fizzy (Bericht 53359)
ik dacht dat je de 'bewijzen' een week geleden al ging posten?

Er bestaan misschien mensen die nog werk hebben, en niet elke dag als een nerd achter hun iPhone zitten.

Greetz

jeekes 31-01-08 19:51

je hebt toch tijd om dit bericht te posten, waarom dan geen tijd om er snel even een fotootje bij te voegen?

PieJi 31-01-08 20:56

iPhone in België
 
Vandaag met de gerant van Photo Hall Tongeren gesproken.
Hij zei dat de iPhone in België komt in April, omdat hij bestellingen moet doen en daar ook de bestelling van de iPhone tussenzat.

Dit wordt ZONDER abonnement, omdat dit bij wet in België verboden is.

Ik vroeg ook hoeveel hij zou kosten, maar daar kon hij zelf geen antwoord op geven. Simpel: Apple laat pas kort voor de release weten hoeveel hij zou kosten ... Ik vermoed dat deze toch wel +700 euro zou kunnen gaan kosten.

Hopelijk komt hij veel later, dan zijn we nog een beetje unieker met onze geunlockede iPhone :d

DrRebel 31-01-08 21:07

stond gisteren in een apple winkel in belgië en daar stond dat hij 2de helft van 2008 uitkwam.

Ocin 31-01-08 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PieJi (Bericht 53504)
Vandaag met de gerant van Photo Hall Tongeren gesproken.
Hij zei dat de iPhone in België komt in April, omdat hij bestellingen moet doen en daar ook de bestelling van de iPhone tussenzat.

Dit wordt ZONDER abonnement, omdat dit bij wet in België verboden is.

Ik vroeg ook hoeveel hij zou kosten, maar daar kon hij zelf geen antwoord op geven. Simpel: Apple laat pas kort voor de release weten hoeveel hij zou kosten ... Ik vermoed dat deze toch wel +700 euro zou kunnen gaan kosten.

Hopelijk komt hij veel later, dan zijn we nog een beetje unieker met onze geunlockede iPhone :d

Hoe kan iemand nu een bestelling te plaatsen zonder te weten hoeveel die iPhones zouden kosten om aan te kopen.
Ik geloof hier dus niks van, zever in pakskes.

We zullen pas weten wanneer de Iphone in België komt als Apple een announcement maakt.
Die verkopers weten gewoon geen bal meer als iemand anders.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:18.