iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iPhone in België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/6180-iphone-belgie.html)

tulip18 11-07-09 07:30

Ik ben al jaren Proximus klant en heb voor de I Phone mobile internet abo genomen. Hier heb ik overal ontvangst en ben tot nu toe tevreden.Over de snelheid ook niet te klagen. Een vergelijk met andere operators heb ik niet, omdat ik daar geen ervaring mee heb.

Ramniv 17-07-09 19:35

Kan iemand mij vertellen of de iphone op dit moment een beetje makkelijk te kopen is en waar? Anders wordt het misschien een ritje van niks.

Marvin

kloon 17-07-09 20:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ramniv (Bericht 325813)
Kan iemand mij vertellen of de iphone op dit moment een beetje makkelijk te kopen is en waar? Anders wordt het misschien een ritje van niks.

Marvin

In Belgie ???
Nergens .... je mag al blij zijn dat ze je op een wachtlijst zetten

tulip18 17-07-09 22:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ramniv (Bericht 325813)
Kan iemand mij vertellen of de iphone op dit moment een beetje makkelijk te kopen is en waar? Anders wordt het misschien een ritje van niks.

Marvin


Probeer het over één week of zes nog eens een keer.
Geen Iphones verkrijgbaar momenteel ;);)

LazerG 18-07-09 08:31

shopping center wijnegem normaal gezien altijd in vooraad

den_ivan 18-07-09 09:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door LazerG (Bericht 325984)
shopping center wijnegem normaal gezien altijd in vooraad

Toch niet ;)
Ik werk in het Shopping center en er staat ALTIJD uitverkocht :D

MivO 18-07-09 09:59

Komt nog iets bij, als je 'm dan in België heb weten te bemachtigen: de garantie geldt daar wel, maar dus NIET voor Nederland (meldde Apple mij). Ook erg: als er iets is kun je ook niet naar de gevestigde officiële Nederlandse reparatiecentra van Apple, want die mogen, vertelden ze mij, alleen via T-Mobile Nederland verkregen toestellen repareren. Zo wordt het risico wel heel groot van die nieuwe G3S...

AJLA 18-07-09 10:47

Dit was met de eerste iPhone ook het geval... heb voor mijn 2G toen ook veel geld betaald en daar was ook geen garantie door apple op in Nederland. Ik woon gelukkig maar 15 min van de belgische grens en daar zit meteen een Mobistar winkel. Maar ik denk zelfs dat ik daar niet heen ga als ik iets heb met mijn iphone kijk naar iPod Reparatie Nederland iPod & iPhone Reparaties Laagste prijs 24 uurs service die repareren alles tegen een "normale" prijs vind ik en je hebt hem meteen terug..

dendirk 18-07-09 11:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door den_ivan (Bericht 325987)
Toch niet ;)
Ik werk in het Shopping center en er staat ALTIJD uitverkocht :D

Wel als jij toch in het Wijnegem shopping center werkt , ga dan eens zeggen dat ze *** de telfoon opnemen :)

MivO 18-07-09 11:52

AJLA Dank, goeie tip, ze zijn nu trouwens dicht wegens verbouwing. Enig idee in welke plaats ze zijn gevestigd?
PS Ik snap alleen niet goed dat je naar dat bedrijf gaat als je nieuwe G3S nog onder garantie valt bij Mobistar -dus gratis- vlak over de grens...

AJLA 19-07-09 08:45

Ik geloof in Hoogeloon (noord-brabant) dat hun zitten. Maar ik zou daar heen gaan als het iets is waar apple niks verder aan kan doen en ik geen zin heb om mijn iPhone zo lang te missen want dat kan nogal lang duren eerst naar mobistar en dan nog naar apple. Als het een fabrieksfout is oke dan ga ik naar belgie ja 2 jaar garantie. Is het valschade of iets kleins dan hebben hun dat ding binnen een dag gemaakt en loop ik de volgende dag alweer te bellen voor een redelijke prijs, de kans dat je hem laat vallen is er natuurlijk, en omdat hij uit belgie komt kan ik hem niet verzekeren bij een telefoonwinkel. Maar die kans is erg klein en als er dan toch iets gebeurd is het voor die prijs repareren goed te doen.

MivO 19-07-09 09:56

@AJLA Thanks, duidelijk.

Undertaxxx 19-07-09 13:11

Ik ga deze op slot doen aangezien er nu al 3 topics lopen over de beschikbaarheid in België/Mobistar van de 3GS, en deze gaat zelfs nog over de 3G versie.

Deel 1- Beschikbaarheid 3GS

Deel 2 - Beschikbaarheid 3GS


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:33.