iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iPhone in België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/6180-iphone-belgie.html)

FenixStyle 10-09-08 16:32

Voor wie er nog zoekt: Na wat rondbellen vanmiddag blijkt dat de witte 16gb op vooraad is in zowel Maasmechelen, Tongeren en Mol.

In Mol heb ik ne zwarte 16gb op mijne naam aan de kant kunnen laten leggen tot morgen, dus kan zijn dat ze in Mol ook nog zwarte exemplaren hebben..

WDS001 10-09-08 16:36

Op de website van Mobistar kan je trouwens ook een witte bestellen.
Zolang de voorraad strekt.

FenixStyle 10-09-08 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Wouter_ (Bericht 187219)
Op de website van Mobistar kan je trouwens ook een witte bestellen.
Zolang de voorraad strekt.

Heb nog eerst overwogen om via de site te bestellen maar dan moet ge meteen betalen zonder écht zeker te zijn van de levertijd. Dan rijd ik liever ff wat verder om meteen eentje in handen te hebben.

amkrisis 10-09-08 20:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle (Bericht 187220)
Heb nog eerst overwogen om via de site te bestellen maar dan moet ge meteen betalen zonder écht zeker te zijn van de levertijd. Dan rijd ik liever ff wat verder om meteen eentje in handen te hebben.

Lijkt me idd het beste.
Ik heb maandag besteld, en hoop hem morgen te krijgen?
Wel *** dat je echt niets hoort a la 'hij is onderweg' ofzo...

Londonforever 10-09-08 21:41

Ik heb nog een paar 16GB, ongeopend in de doos met bon liggen. Mensen die eentje wensen mogen mij PM'en. Ze komen van Mobistar vandaan!

JMA 10-09-08 21:45

i phone
 
..........

Marco_Wormer 11-09-08 14:11

Even respect voor de man met de eerste post,
Hij kreeg zoveel kritiek maar had wel gelijk :D

Stelletje apen :P haha!

pwain 11-09-08 15:26

@Marco_Wormer? Wat was er dan zo speciaal aan die persoon zijn gerucht? Iedereen wist dat de iPhone ging komen. En Btw hij is gelanceerd in de tweede helft van het jaar...misschien toch een foutje? :)

Pascal717 13-09-08 17:14

Vandaag in Mol de witte iPhone gehaald. Ze hadden alleen de 16GB versies. :p En op de terugweg eens langsgeweest in het Mobistar Center in Lommel. Waar ik al 2 maand op de wachtlijst sta, ik sta er nog altijd op de eerste plaats. Ik geloof daar geen ***** van :mad:.

dendirk 14-09-08 14:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FenixStyle (Bericht 187220)
Heb nog eerst overwogen om via de site te bestellen maar dan moet ge meteen betalen zonder écht zeker te zijn van de levertijd. Dan rijd ik liever ff wat verder om meteen eentje in handen te hebben.


Collega van mij vorige maandag eentje besteld online bij Mobistar direct betaald , levertijd 3-4 werkdagen.

Nu blijkt Iphones zijn verloren bij transporteur ... niet te geloven

Metal-Geo 14-09-08 18:38

Sorry dat ik er even tussen in kruip met een off-topic vraagje, maar...
Als ik een iPhone 3G bij Mobistar koop, blijft die dan ook simlock vrij na updates? Is een jailbreak daarna nog gewoon mogelijk, of kan je daar dan maar beter vanaf blijven?

Alvast bedankt. :)

Londonforever 14-09-08 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metal-Geo (Bericht 190615)
Als ik een iPhone 3G bij Mobistar koop, blijft die dan ook simlock vrij na updates?
Alvast bedankt. :)

Iets wat er bij de aankoop niet opstond zal er achteraf ook niet opkomen (tenzij het een applicatie van de Appstore is).

alexteie 14-09-08 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metal-Geo (Bericht 190615)
Sorry dat ik er even tussen in kruip met een off-topic vraagje, maar...
Als ik een iPhone 3G bij Mobistar koop, blijft die dan ook simlock vrij na updates? Is een jailbreak daarna nog gewoon mogelijk, of kan je daar dan maar beter vanaf blijven?

Alvast bedankt. :)

ja die blijft tot zijn dood simlock vrij ongeacht welke updates er van apple komen.

Logoel 14-09-08 21:14

Citaat:

Kheb net gebeld naar de mobistar winkel in lokeren. Momenteel is er een groot tekort aan 16gb-toestellen. Apple levert deze ook amper. De levering die deze week zou binnenkomen bevat 15 toestellen van 8gb, en geen enkel van 16gb... Ik zal dus nog een paar weken geduld moeten hebben
Wij staan reeds van 11 juli op de wachtlijst in Lokeren voor de 16 gb en tot op vandaag nog steeds niets.

Zijn er nog mensen die bij Mobistar in Lokeren reserveerden voor de 16 gb ?

Londonforever 14-09-08 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Logoel (Bericht 190768)
Wij staan reeds van 11 juli op de wachtlijst in Lokeren voor de 16 gb en tot op vandaag nog steeds niets.

Zijn er nog mensen die bij Mobistar in Lokeren reserveerden voor de 16 gb ?

Dit hangt echt van winkel tot winkel af. In Mol en Herentals was er een tekort aan 8GB en van de rest dan weer genoeg...

Distefano 15-09-08 11:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dendirk (Bericht 190420)
Collega van mij vorige maandag eentje besteld online bij Mobistar direct betaald , levertijd 3-4 werkdagen.

Nu blijkt Iphones zijn verloren bij transporteur ... niet te geloven

Heb ook op maandag 8 september besteld en betaald via mobistar website. Jammer genoeg is er geen statusopvolging van mijn bestelling dus heb ik ook absoluut geen idee wanneer hij aankomt.

hoe heeft jouw collega vernomen dat hij vast zit (verloren) bij de transporteur?

dendirk 16-09-08 10:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distefano (Bericht 191140)
Heb ook op maandag 8 september besteld en betaald via mobistar website. Jammer genoeg is er geen statusopvolging van mijn bestelling dus heb ik ook absoluut geen idee wanneer hij aankomt.

hoe heeft jouw collega vernomen dat hij vast zit (verloren) bij de transporteur?

Ja verloren bij de transporteur doordat ze overgeschakeld zijn naar een andere transporteur wist helpdesk te vertellen.

Hij belt elke dag naar het callcenter van mobistar en ze sturen hem van het kastje naar de muur.

Volgens mij zitten ze daar te liegen tot en met ze weten gvd nog niet waar ze zitten bij de transporteur.

In elk geval grote willekeur bij Mobistar

demonchild 16-09-08 11:01

jawade
ik zou niet in zijn schoenen willen staan
al zo lang aan het wachten !
ik zou het niet kunnen, alhoewel ik ook lang heb moeten wachten op men iphone 1gen maarja die kon je dan nergerns anders kopen ...
hopelijk komt die snel uit !
ik zal duimen voor je vriend !

Distefano 16-09-08 12:16

Ondertussen dinsdag 16, dus al bijna 6 werkdagen om en nog geen Iphone of kaartje van Taxipost. Morgen dan toch maar eens contact opnemen met Mobistar. Heb bijna 3 maanden gewacht om er eentje te laten overkomen van US maar nu had ik graag iets minder lang gewacht.

Campzzz 16-09-08 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Distefano (Bericht 192031)
Ondertussen dinsdag 16, dus al bijna 6 werkdagen om en nog geen Iphone of kaartje van Taxipost. Morgen dan toch maar eens contact opnemen met Mobistar. Heb bijna 3 maanden gewacht om er eentje te laten overkomen van US maar nu had ik graag iets minder lang gewacht.


Ik heb ook besteld op vrijdag 5 september via de Mobistar Online Shop want ze waren op voorraad volgens de site. Maar ik heb nog steeds NIETS van Mobistar gehoord. Terwijl ze zouden leveren binnen de 3 à 4 werkdagen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 03:14.