iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   Orange (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/)
-   -   iPhone in België (https://forum.iculture.nl/f18/bellen-internet/f115/providers-belgie/f69/orange/6180-iphone-belgie.html)

esid 16-09-08 22:23

ik ben de collega
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dendirk (Bericht 191982)
Ja verloren bij de transporteur doordat ze overgeschakeld zijn naar een andere transporteur wist helpdesk te vertellen.

Hij belt elke dag naar het callcenter van mobistar en ze sturen hem van het kastje naar de muur.

Vrijdag: den Brahim - stuur ne mail naar de web-site

Maandag: den Edwin - stuur ne mail naar de web-site
heb ik gedaan maar is niet toegekomen, "bericht kan niet afgeleverd worden, mailbox vol"
Heb alvast klacht neergelegd bij economische zaken, Test-aankoop en jury eerlijke reclamepraktijken.:D

Dinsdag:
1.Kathy (haakt gewoon in na enkele minuten)- stuur ne mail naar de web-site :confused:
2. ? een franstalige, kon mij ook geen antwoord geven:mad:
3.Hendrik - stuur ne mail naar de web-site, wij moeten dat zelf ook doen om de shop te contacteren, heeft voor mij dan een mail verstuurd... ben benieuwd:rolleyes:

esid 17-09-08 22:42

vervolg... :(
 
berichtje op mijn mailbox vanwege helpdesk mobi*;
uw toestel zal vermoedelijk eind week 40 (eerste week oktober) geleverd worden.
Vreemd, bij mobistar duren 3 a 4 werkdagen 3 a 4 weken.:confused:
Moet ik nu blij zijn?
Ze hebben ongetwijfeld een kanjer van een magazijn als het zolang duurt om een 'toestel op voorraad' te vinden en te versturen binnen hetzelfde land.
Bij ons op kantoor wordt er heel wat afgekocht op E-bay (o.a. door dendirk :cool:) en soms zijn er zendingen uit China :p die dezelfde week worden geleverd! Snelle jongens die :p Chinezen.

... wordt vervolgd...:rolleyes:

JAN.V 22-09-08 12:43

Verbaast me dat sommige mensen dat ding gewoon binnen een week tijd hebben. Maargoed. Zal wel aan mij liggen...

Ik heb het zo gedaan:
Ben naar Antwerpen gereden -uiteraard nadat ik menig winkel in omg. antwerpen had gebeld, en 10x 'niet op voorraad, alleen reserveren' heb aan moeten horen- om te reserveren. Ik voorschot betaald (€105), en vervolgens weer naar huis. De verkoper wist mij mee te delen dat het een maand / anderhalve maand ging duren.

Er is nu een kleine maand voorbij, en wacht nog steeds geduldig op een telefoontje uit antwerpen..

koen_dr 22-09-08 16:28

Ik heb ook dat verhaal aanhoord, heb even moeilijk gedaan, vervolgens voorschot betaald en een weel later had ik hem!

Je mag je gewoon niet laten doen, anders verkopen ze ze gewoon door onder je neus :cool:

Ik heb hem gekocht bij Mobistar in't Shopping

eappels 25-09-08 14:08

Iphone online besteld ontvangen na 3 weken
 
Hi,

Ik heb mijn iphone ontvangen na 3 weken, dat is inderdaad ietsje langer dan de vooropgestelde 3-4 dagen volgens hun website.

De FW die erop staat is 2.0.2.
Mag ik deze zomaar upgraden naar FW 2.1 in Itunes of wordt hij dan terug gelocked ofzo ?

Ed.

truckdiver 25-09-08 14:10

in de voormiddag nog eens bij Maes in Turnhout langs geweest (apple winkel :-p )
hebben nog altijd een wachtlijst van 200 wachtenden!!!

Turqoise 25-09-08 14:49

ik kan mijn iphone zwart 16gb in belgie ophalen :D had hem op 22 juli besteld

eappels 25-09-08 17:28

Effe met Mobistar gebeld en ik mocht updaten, dus nu zit ik op de FW 2.1

hummel 30-09-08 03:53

ge mocht updaten ? meent ge da nu? sjeeses sommige mensen...

pwain 30-09-08 16:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hummel (Bericht 199993)
ge mocht updaten ? meent ge da nu? sjeeses sommige mensen...

:D Tja...aan sommige mensen zouden ze echt moeten verbieden om een computer, iPhones,... te verkopen ;)

modelfotograaf.eu 02-10-08 15:00

Volgens mij was in België Sim lock verboden bij de wet.:D
Allee dat vertelde proximus belgacom in Neerpelt mij eens.
Heb ze alle drie mobi, proxi, base haha werken goed op de Nederlandse/Belgische grens . Afijn ik raad u aan informeer bij uw winkel.
Over de simlock wel niet is, kan zijn dat de regels na 6 jaar anders liggen.
Na mijn weten mag in België geen simlock er in zitten.
Groetjes TBH

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Metal-Geo (Bericht 190615)
Sorry dat ik er even tussen in kruip met een off-topic vraagje, maar...
Als ik een iPhone 3G bij Mobistar koop, blijft die dan ook simlock vrij na updates? Is een jailbreak daarna nog gewoon mogelijk, of kan je daar dan maar beter vanaf blijven?

Alvast bedankt. :)


modelfotograaf.eu 02-10-08 15:06

Hebt u al eens geprobeerd bij Van bealen in Hamont? Of de tandy in Neerpelt centrum.

En IDD ik had een laptop bestelt via vodaphone :) ma 40 dagen nog niks.
Nu zit bij de TNT post Dordrecht dieven, Waren meer waarde spullen spoorloos. na 40 dagen kreeg ik wel een nieuwe laptop. afijn. Het is niet
zo betrouwbaar aangetekende pakketten ge ziet, ze jatten ze toch.
En de klant kan weken wachten op vervangen dan. Niet leuk maar is zo.
Dit terzijde van uw laatste zin. Succes, en dat u snel uw iphone heeft.
Gr Tbh



Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door dendirk (Bericht 190420)
Collega van mij vorige maandag eentje besteld online bij Mobistar direct betaald , levertijd 3-4 werkdagen.

Nu blijkt Iphones zijn verloren bij transporteur ... niet te geloven


modelfotograaf.eu 02-10-08 15:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door pwain (Bericht 185506)
Er zijn er nog steeds die Mobistar zwart maken omdat ze nog steeds geen iPhone hebben bemachtigd
Je moet ook iets *doen* i.p.v. in die luie zetel te zitten! ;)

Cava cava Zo is het:D Niks vooruit betalen, zoeken. Gaan ze maar 1 dagje minder uit na de verzus, Bozini groovytoons ;)

Igor W 02-10-08 20:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door modelfotograaf.eu (Bericht 201152)
Of de tandy in Neerpelt centrum.

Tandy?? Bestaat dat nog? Wat een leuke brok jeugdsentiment :)

modelfotograaf.eu 02-10-08 22:29

Yep anders plaats ik het ook niet :) Is ook nog een nederlander, Die de zaak runt :) sucses.

Tandy Neerpelt

Adres Broesveldstraat 1 Bus 9
3910 Neerpelt
Routeplanner >> Telefoonnummer 011/64.58.11 Land België





Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Igor W (Bericht 201326)
Tandy?? Bestaat dat nog? Wat een leuke brok jeugdsentiment :)


soemy 03-10-08 11:28

vrijdag mijn iphone opgehaald, zonder wachten te oostende!

ben zeker dat er nog meerdere zijn, want ze vroeg mij, welke versie wens je namelijk?!

mvg

influence 05-10-08 12:11

Als je de iPhone nu koopt in een Apple store in belgie , heb je de iphone 3g dan zonder abbonement van mobistar? en kan je dus gelijk welke simkaart gebruiken (;

pwain 05-10-08 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door influence (Bericht 202256)
Als je de iPhone nu koopt in een Apple store in belgie , heb je de iphone 3g dan zonder abbonement van mobistar? en kan je dus gelijk welke simkaart gebruiken (;

Proficiat en welkom op dit forum! Ik vermoed dat jij één van de eerste bent die het allereerste berichtje post zonder eerst iets helemaal te lezen van dit forum.
De vraag die je stelt is overigens al voldoende genoeg beantwoord...een kleine opzoeking (zeker omdat je nieuw bent) is wel aan te raden vooraleer je de aanschaf van een iPhone gaat doet. Zo kom je alleszins geen verassingen tegen.

Ardon 10-12-08 11:02

Allow, zeg vraagske. Kunt ge ook 3g gebruiken als ge geen MY30 abbo neemt? En is da eigenlijk wel de moeite in belgië? Want ik heb al van vele mensen gehoord dat de snelheid precies nie al te denderend is.....
(heb zoekfunctie gebruikt voor mijn eerste vraag maar vond niks)

pwain 10-12-08 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ardon (Bericht 229296)
Want ik heb al van vele mensen gehoord dat de snelheid precies nie al te denderend is.....

Snelheid is een opmerkelijk verschil! Het voelt zo goed als even snel als een Wi-Fi verbinding. Enige minpunt is dat de 3G dekking bij Mobistar *zeer* slecht te noemen is.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:21.