mobistar iphone discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) En komt het netwerk terug als je de iPhone uit en terug aan zet?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
En komt het netwerk terug als je de iPhone uit en terug aan zet?
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar dat je proximus kaartje niet gaat en mobistar wel vind ik heel raar. De 3G; als deze automatisch wegvalt dan kan dat zijn het signaal niet sterk genoeg is en dit betekent meestal er nog te weinig masten op die plaats zijn die 3G hebben. En bij proximus; komt er dan gewoon geen 3G tevoorschijn of als je dit uitzet dan zou er normaal gezien een cirkeltje moeten opkomen; das gprs maar das wel heel traag internet die je dan hebt maar je hebt dan wel bereik. Als je vliegtuigmodes aan en uitzet dan is dat normaal het netwerk effe wegvalt en een tijdje nodig heeft om terug het netwerk te vinden enz.... |
|
||||
|
||||
Dan zou ik eens langs essec gaan. Kan zijn dat het toch aan de simkaart ligt. Anders laat ze daar eens een andere simkaart in je Iphone steken om te testen
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Soms kan het om één of andere reden aan de simkaart liggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
ja dit ga ik maandag eens even doen of dinsdag als ze open zijn. bedankt voor alle hulp |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Hallo, Ik heb hetzelfde probleem. Ik ben bij telenet en de overkochte I phone 4 telefoon is blijkbaar Mobistar. Hij is Simlockvrij. Kan ook niet bellen of sms. we hebben geprobeerd met sim van zoon (telenet) heeft 1 dag gewerkt en dan niet meer. ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 7 januari 2013 om 18:32 ---------- Citaat:
heb ook dat probleem heb al 3 nieuwe simkaarten gekregen en helpt niet |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 mobistar | Timsteenbergen | Orange | 2 | 24-08-10 10:09 |
Mobistar 1 iphone pp, reserveringen over? | bartsidee | Koopinformatie België | 4 | 31-07-10 22:10 |
iphone 3g en mobistar | jeankloot | Archief | 3 | 20-11-08 01:28 |
mobistar iphone in nl | mhoutman | Archief | 4 | 20-09-08 21:15 |
|
|