Mobistar 1 iphone pp, reserveringen over? discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) FROM Diddy Citaat: Mensen uit ondervinding bij de lancering van de 3GS moet ik evenwel vermelden dat het 1 iphone per persoon is. Nog eens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobistar 1 iphone pp, reserveringen over?
FROM Diddy
Citaat:
Ik check regelmatig mijn pm's dus laat maar weten en alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1 tip. Bel naar mobistar Genk. Bijna geen wachtlijst
|
|
||||
|
||||
Mocht er nog iemand een reservering over hebben dan hou ik me ook aanbevolen, ik ga AS zaterdag naar Belgie toe.
|
|||
|
|||
Reserveringen tellen niet meer.. Deze waren geldig op 30/07 tussen 7u en 10u. Alle gereserveerde toestellen die tegen 10u niet werden afgehaald kwamen in de losse verkoop terecht. (En zijn nu waarschijnlijk allemaal al wel weg.)
|
|
||||
|
||||
ooh oke jammer dan maar eens kijken of ik zaterdag in belgie iets kan bestellen en/of reserveren
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
T-Mobile iPhone 4 abonnementen & reserveringen | wouter2190 | Koopinformatie Nederland | 1021 | 22-08-10 18:08 |
[iPhone 3G] Reserveringen T-Mobile Online | apk | Odido (T-Mobile) | 1061 | 17-08-09 09:38 |
[iPhone 3G] Reserveringen The Phone House | Vigoroso | Koopinformatie Nederland | 139 | 25-09-08 19:04 |
|
|