iPhone 4 vrijdag -> Leuven discussie in Koopinformatie België forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik sta er om 7u voor een 32GB!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Welke iPhone 4 heb jij gereserveerd? |
|||
16GB | 10 | 37,04% | |
32GB | 17 | 62,96% | |
Aantal stemmers: 27. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
iPhone 4 vrijdag -> Leuven
Ik sta er om 7u voor een 32GB!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Als ik mijn bevestigingsmail van Mobistar heb gekregen zal ik je gezelschap komen houden voor de 32 GB versie.
Zal wel iets vroeger zijn, moet Brusselse ring over Hoe lang duurt het voor die bevestingsmail? |
|
||||
|
||||
Ik heb de mijne om 9u44 besteld en kreeg meteen een bevestigingsmail. Met al de drukte nu zal er waarschijnlijk wel een delay opzitten.
|
|
|||
|
|||
Ik heb ook een 32 besteld, om iets voor 7 ben ik daar
|
|
|||
|
|||
ik sta er met nog een paar mensen op in leuven 3x16 + 1x32
|
|
|||
|
|||
Nog steeds geen bevestingsmail *zucht*
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn bevestigingsmail ontvangen en ga om 7u in Leuven staan om mijn 16gb iPhone 4 Black op te halen!! Tot dan ;-)
|
|
|||
|
|||
bevestigingsmail komt onmiddellijk na de bestelling. Als je langer dan 1 min moet wachten zit hij ofwel bij je ongewenste email ofwel heb je een fout adres opgegeven.
Ik ga rond half 7 naar de bond voor mijne 32g |
|
|||
|
|||
Heb er 16gb gereserveerd, en hoop er om 7.30u te zijn.
Hopelijk ni te laat... |
|
|||
|
|||
hopelijk staat er om half8 al geen ellendig lange rij...
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
sommige mensen moeten nog in de voormiddag op kantoor geraken hoor
|
|
|||
|
|||
Mja ok ik heb de hele dag verlof genomen
Maar goed, ik verwacht niet dat er meer dan 50 iPhones per winkel te reserveren waren eigenlijk. Al kan dat nog een tijdje duren als er daar een aantal een microsimkaart voor moeten krijgen enzo. Laatst gewijzigd door palatinus; 28-07-10 om 15:55. |
|
|||
|
|||
Ik ga er rond 8 uur zijn om een zwarte 32Gb op te halen. Ik ben wel totaal geen Mobistar-klant, eens kijken wat dat gaat geven
|
|
|||
|
|||
eigenlijk is dat wel zo, de iPhones waren bijna allemaal weg voordat de mail door mobistar uitgestuurd werd naar de mobistar klanten chance voor ons al die dagen van wachten en forum-checken hebben iets opgeleverd
|
|
|||
|
|||
Beetje raar dat ze mensen zonder reservering om 10u binnen laten als er toch geen voorraad meer is dan?
|
|
|||
|
|||
ik denk dat ik 2x een reservering heb, ik heb gereserveerd voordat de mail verstuurd was van mobistar, en een reservering erna, nu weet ik niet of ze dat als 2 reserveringen nemen of 1, aangezien naam, tel nummer en email exact hetzelfde zijn, misschien dat er nog mensen in zo'n geval zijn en dat er dus mogelijk iphones teveel gereserveerd zijn!
|
|
|||
|
|||
En er zullen ook wel mensen zijn die er eentje hebben gereserveerd, maar hem niet (kunnen) gaan ophalen.
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
ik kom ook tegen 7 uur, 32Gb besteld
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
3G bij Base in Leuven | kasperlannoo | Chat en geruchten | 2 | 24-12-10 16:57 |
iphone 4 besteld in leuven! | matthias.flion | Orange | 77 | 07-12-10 11:40 |
iPhone 4 vrijdag -> Roeselare | Dbr | Koopinformatie Nederland | 32 | 10-08-10 16:59 |
iPhone 4 vrijdag -> Hasselt | Racingboy | Koopinformatie Nederland | 87 | 05-08-10 18:27 |
|
|