iPhone 4 vrijdag -> Roeselare discussie in Koopinformatie Nederland forum; ( verdwijnt na registratie ) Wie heeft er besteld en komt naar Roeselare?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Welke iPhone heb jij besteld |
|||
16 GB | 15 | 51,72% | |
32 GB | 14 | 48,28% | |
Aantal stemmers: 29. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
|||
iPhone 4 vrijdag -> Roeselare
Wie heeft er besteld en komt naar Roeselare?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
ik zal er zijn!
|
|
|||
|
|||
Nog steeds maar 3, tzal dus niet druk zijn
|
|
|||
|
|||
Zou ook wel willen maar juist gebeld naar roeselare en ze hebben al 60 reservaties dus kon ik er niet meer bij
|
|
|||
|
|||
Is het 1 exemplaar per reservatie? Anders wacht ik wel buiten op iemand die zin heeft om er 2 mee te nemen.
|
|
|||
|
|||
Heb een 32 GB besteld... Maar weet iemand eigenlijk of we effectief om 7 uur daar moeten zijn of dat om 8 uur ook goed is (of loop je dan risico dat je jouw iPhone misloopt? )
|
|
|||
|
|||
Iemand die een reservatie heeft voor Roeselare en deze niet kan benutten door een of andere reden? Laat iets weten.
|
|
|||
|
|||
Ik zal er ook zijn.
Vraag me ook af of we nu wel heel zeker zijn dat hij er ligt te wachten op ons of dat we toch maar voor de zekerheid om 7u er moeten staan |
|
|||
|
|||
Indien iemand een reservatie heeft voor Roeslare en er geen gebruik van maakt, je mag mij altijd de reserveringsmail doorsturen.
Waarvoor eeuwige dank! P.S. Ik heb dit ook gepost in de andere topics omdat ik vrijdag thuis ben en mij kan verplaatsen naar alle lokaties! |
|
|||
|
|||
Ik heb nog een reservatie van een iphone 32gb voor leuven of roeselare die ik zou willen ruilen voor een 16gb. Hulp aub.
|
|
|||
|
|||
Niemand nog een reservatie over voor Roeselare???
16 GB of 32 GB maakt niet uit! Ik ben bereid iets extra te betalen. Contact via PM!! |
|
|||
|
|||
Ik sta er ook met bevestigingsmail !!
|
|
|||
|
|||
Ik ben er ook nog in geslaagd er eentje te reserveren.
|
|
|||
|
|||
Ik ben er ook bij. Ik kom dan om 8uur aan.
Zijn er nog meer Nederlanders die in Roeselare hebben gereserveerd? |
|
|||
|
|||
Je iPhone is gereserveerd tussen 7 en 10u, staat duidelijk zo in de mail. Vanaf 10u is hij niet meer gereserveerd en verkopen ze hem aan de wachtenden zonder reservatie.
|
|
|||
|
|||
Ik ben er morgenvroeg ook bij. Een 16GB!!!
|
|
|||
|
|||
Niemand die nog een formulier over heeft?
|
|
|||
|
|||
Niet een Nederlander die zn iPhone in Roeselare ophaalt?
En dat terwijl de poll rood-wit-blauw is gekleurd |
|
|||
|
|||
Ik ben er ook. Hopelijk regent het niet. Anders wordt het schuilen in de gallerij juist naast de MS winkel
Ik vraag me af hoe het allemaal zal verlopen in Roeselare want toen ik op 11 juli 2008 mijn iphone ging ophalen, waren we slechts met 10 en zelfs die 10 konden ze niet aan. Het was daar echt een overrompeling. Zijn er hier mensen die verleden jaar de 3GS in Roeselare hebben gekocht en hoe verliep het toen ? |
|
|||
|
|||
Rond hoe laat waren jullie toen aanwezig?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 vrijdag -> Gent | proXify | Koopinformatie België | 205 | 09-08-10 19:50 |
iPhone 4 vrijdag -> Hasselt | Racingboy | Koopinformatie Nederland | 87 | 05-08-10 18:27 |
iPhone 4 vrijdag -> Leuven | lolsmurf | Koopinformatie België | 56 | 31-07-10 14:34 |
iPhone 4 vrijdag -> Doornik (Tournai) | Impulse_Greg | Koopinformatie Nederland | 6 | 29-07-10 17:59 |
|
|