Reservering over bij Mobistar??? discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door bartsidee Blijkt dus dat je maar 1 iphone pp mee kan krijgen! Hopen dat er nog paar aardige mensen zijn die ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Wordt bevestigd in het "iphone 4 in belgie" topic na contact met mobistar (sorry dat er geen link is, die reply moet eerst goedkeuring van een mod krijgen). Het gaat dus om 1 iphone per persoon ongeacht aantal reserveringen
|
|
||||
|
||||
Iemand nog een reservering over voor Hasselt (32GB versie) Stuur dan een PM naar me
|
|||
|
|||
Pascal, ga je dat nu echt om het uur posten?
Mijn extra reservatie voor Roeselare is al weg, anders had ik daar nog iemand een plezier mee kunnen doen... |
|
||||
|
||||
Ik ben op zoek naar een reservering voor een 16GB versie. Waar in België maakt niet, ik ben mobiel
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Shit, had net een soortgelijk topic geopend...
Maar mocht iemand eentje overhebben, 16GB Zwart in Roeselare of Gent, graag! Elders mag natuurlijk ook... ;-) |
|
|||
|
|||
Ik ben nog op zoek naar een reservering voor een 32GB versie. Waar in België maakt me niet uit!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4 bij Mobistar Maasmechelen M2 | Aeg | Koopinformatie België | 21 | 28-09-10 12:32 |
Iphone bij Mobistar kopen = geen support ! (ook niet bij Apple) | woca | Koopinformatie België | 6 | 25-09-10 01:19 |
Prijsdaling bij mobistar? | drease | Archief | 9 | 01-08-08 16:07 |
iPhone inruilen bij Mobistar | AaiFoonDjoeed | Orange | 14 | 17-07-08 16:56 |
|
|