Iphone 4 > mobistar > gratis case discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoe werkt het juist met de gratis cases die je bij de Iphone 4 krijgt? Krijg je ze bij je bestelling mee of dien je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 > mobistar > gratis case
Hoe werkt het juist met de gratis cases die je bij de Iphone 4 krijgt?
Krijg je ze bij je bestelling mee of dien je deze apart via Apple te bestellen? Indien dit topic toch reeds ergens besproken is, excuses dan. (maar wel graag de link) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
in de VS moet je een app installeren op je iphone 4 en de case van daaruit selecteren.
|
|
|||
|
|||
Is er al meer bekent over hoe dit in Europa, met name in België gaat lopen?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Dat zullen we vrijdag bij het afhalen van onze iPhone 4 wel te horen krijgen vermoed ik.
|
|
|||
|
|||
iemand al meer info omtrent case ?
|
|
|||
|
|||
Je moet hem kopen bij mobistar, zeg gewoon dat je hem bij apple gaat bestellen, dan zullen ze wel zeggen dat er dan 8 weken wachttijd is, maar ja... Je kan nog steeds zelf kiezen
|
|
|||
|
|||
Bij Mobistar wisten ze van niks qua cases
|
|
||||
|
||||
deze app afhalen -> http://itunes.apple.com/be/app/iphon...383941000?mt=8
Heb de mijne reeds besteld |
|
||||
|
||||
de mijne is ook besteld en reeds mailtje gekregen dat hij waarschijnlijk op 7 september bij mij thuis zal geleverd worden... Olé das nog een hele tijd wachten dus.
|
|
|||
|
|||
Meteen erna een mailtje gekregen? Heb een half uur geleden mijn case besteld, maar nog geen mail gezien
|
|
|||
|
|||
Verkoper vanmorgen bij Mobistar wist te vertellen dat het alleen gold voor de iphone bezitters die hem al eerder hadden gekocht. Mensen die hem vandaag hebben we gekocht wisten van het probleem en hebben de keus de iphone niet te kopen. Nu weet ik dat verkopers in telefoonzaken in het algemeen niet weten waar ze het over hebben, dus heb ik het maar met een korreltje zout genomen.
|
|
|||
|
|||
Heb hem juist ook besteld en geen mail gekregen. Nu het zal wel komen want op mijn scherm stond dat het oké was. Ik vermoed dat er zoveel aanvragen binnen komen dat de bevestigingen wel even op zich laten wachten...
|
|
|||
|
|||
En terwijl ik dit schreef:
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn bevestiging gekregen 30-40 min nadat ik de bestelling had doorgegeven.. Achja, komt wel goed
Ik ga die Bumper waarschijnlijk toch niet gebruiken, maar als het gratis is wil ik er wel 1 @Racingboy: welke heb je besteld? Bumper? |
|
|||
|
|||
ik heb dat belkin shield micra, transparant ofzoiets besteld.
|
|
|||
|
|||
Heb vandaag in Genk een iphone besteld, maar moest meteen een hele pakket erbij nemen waaronder dus de case. En je moet gewoon voor betalen!! +/- 30 euro!
|
|
|||
|
|||
Gewoon weigeren als je de iPhone gaat afhalen, neem eventueel bewijs mee vanop de Apple website dat je een gratis case krijgt...
Ze kunnen je niet verplichten om het pakket erbij te nemen. |
|
|||
|
|||
Ja de bumper heb ik besteld.
|
|
|||
|
|||
Net ook de bumper case van apple besteld. Die andere cases tasten teveel het design aan vind ik. (die transparante ogen wat goedkoop naar mijn mening). Ga waarschijnlijk toch screenprotectors gebruiken. Heb trouwens nog geen mail gehad maar zal nog wel komen..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Death grip [gratis case/hoesje hoe?] | kami124 | iPhone algemeen | 9 | 13-03-11 21:06 |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
|
|