Gratis case, levertijden discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Misschien is het leuk om een topic te maken over de levertijden van de cases. Ik heb de incase snap case besteld op ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gratis case, levertijden
Hallo allemaal,
Misschien is het leuk om een topic te maken over de levertijden van de cases. Ik heb de incase snap case besteld op 27 juli maar tot nu toe nog niks gehad. De review die geschreven werd door iPhoneclub ging ook over de incase snap en die werd 24 juli besteld en was 10 aug. aangekomen. Hoe zit het met andere cases? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
De levertijden voor je case kan je bekijken in de Apple Store als je je aanmeld met je account.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de Belkin doorzichtige Case besteld op 30 juli.
Als leverdatum staat er 8 september |
|
||||
|
||||
Ik heb de Griffin Reveal Etch iPhone 4 besteld, ships 27 september .
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb een zwarte Bumper besteld op 1 augustus en ik kreeg als geschatte afleverdatum 7 september. Nu kreeg ik gisteren of eergisteren een mailtje dat ie al verzonden is. Het kan dus ook snel gaan
|
|
||||
|
||||
Idd, bij mij stond er ook ships 07 sept, maar gisteren kreeg ik een mail dat hij verzonden was en binnen de 5 dagen afgeleverd zou worden.
|
|
||||
|
||||
Gratis Incase Snap Case - Clear
Gisteren 13-08-2010 besteld via de iPhone 4 Case Program app. Nog zelfde dag bevestiging ontvangen en de mededeling dat de case ergens tussen 10 en 14 september binnen zou moeten zijn. Dus zo'n maand levertijd... Het is maar goed dat de oude case van mijn 3GS ook past (zij het wat aan de ruime kant). Die maand levertijd overleven we dus wel
|
|||
|
|||
Mijn bumpercase werd normaal op 3 sept geleverd. Maar 2 dagen geleden kreeg ik een mailtje dat hij verzonden is. Ik zal de bumper wss maandag of dinsdag ontvangen. Besteld op 4 aug, dus 8 dagen moeten wachten voor hij werd verzonden.
|
|
|||
|
|||
Jullie hebben echt veel geluk dat die van jullie snel verzonden zijn!
|
|
|||
|
|||
Ik heb die van mij ook vandaag gehad! Weet niet meer wanneer juist besteld, enkele dagen na de release van de iPhone 4. Ben wel tevreden, nu hopen dat die zelf nergens geen krassen maakt op de iPhone.
|
|
||||
|
||||
Vandaag gekregen, en op 1 Augustus besteld.
Een goeie 2 weken dus, lijkt me een redelijke leveringstijd. |
|
||||
|
||||
Hier ook vandaag aangekomen, geschatte leverdatum was voorzien op 7 september.
|
|
|||
|
|||
Besteld op 7 augustus verwachte levertijd 4 of 6 oktober
|
|
|||
|
|||
Besteld op 4 augustus, wilde eerst de doorzichtige Belkin case nemen, maar blijkt dat daar erg snel krassen op zijn te zien. Dus uiteindelijk toch voor de zwarte bumper gekozen. Kreeg vrij kort na het bestellen een bevestigingsmail dat de bumper rond 7 september bezorgd zal worden. In de tussentijd niets meer gehoord, dus ga er vanuit dat het die data ook wel zal worden.
Heb bij de TMshop wel even voor tijdelijk een goedkope sleeve gehaald, voordat de iP4 al beschadigd is en de bumper er nog niet is. |
|
|||
|
|||
Ik heb op 30 juli de zwarte bumper besteld. De verwachting was dat de bestellin gop 3 september zou worden verzonden en op of voor 7 september zou worden afgeleverd.
Op donderdag 12 augustus kreeg ik een mail dat de bestelling is verzonden en dat het binnen 5 werkdagen zou worden geleverd. Morgen dus de vierde werkdag (tenzij ze zaterdag meetellen als een werkdag, dan de vijfde). Ik verwacht 'm dus morgen of overmorgen binnen te hebben |
|
|||
|
|||
Besteld: INCASE SNAP CASE d.d. 30 juli
Onderstaande bevestigd per mail. Verwachte levertijd: 3 - 5 wkn Verwachte verzenddatum: 3 sept Verwachte leverdatum: 8 sept |
|
|||
|
|||
31 juli besteld, nog geen shipping mail....
Apple Bumper Case Black Gaat weer lekker op volgorde |
|
||||
|
||||
Ik weet niet wat Apple met mij van plan is, maar ik wacht al een eeuwigheid en ik zou er voor moeten betalen
|
|
|||
|
|||
1augustus besteld, gisteren gekregen. En het ziet er goed uit, zo'n bumper. Erg goed dat ie nu niet meer uit mijn broekzak dacht te glijden als ik in de zetel lig.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Death grip [gratis case/hoesje hoe?] | kami124 | iPhone algemeen | 9 | 13-03-11 21:06 |
Huidige levertijden T-Mobile? | doctor | Odido (T-Mobile) | 328 | 09-03-11 15:36 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Iphone 4 > mobistar > gratis case | Arax | Orange | 39 | 17-08-10 20:16 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
|
|