Levertijden! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) leden, Nu ben ik erg benieuwd naar de levertijden voor de iphone 4. We willen allemaal weten wat de levertijd op zijn vroegst is. Is ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Levertijden!
leden,
Nu ben ik erg benieuwd naar de levertijden voor de iphone 4. We willen allemaal weten wat de levertijd op zijn vroegst is. Is het minimaal vier weken of moeten we de volle 6/8/10 weken uitzitten. Post je response. Het gaat hier om mensen die via de telefoon, of via de website hebben besteld op de voorinschrijving datum. Laatst gewijzigd door Superswiegie; 27-07-10 om 18:10. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Sinds niemand dit nog kan weten... kunnen we ook doen ''wanneer dénk je dat ze geleverd gaan worden''?
Ik gok: volgende week. |
|
|||
|
|||
Mogelijke levertijden Wat denk jij?!!
ik hoop net als in de vs een dag voor de release. Ik denk met 6 weken.
|
|
|||
|
|||
heb wel een brief en een bevestigingsmail, maar geen ordernummer. Dus geen idee.
|
|
||||
|
||||
Heb ook een brief, bevestigingsmail en wel een ordernummer, maar weet ook nog niets.
Ik denk dat ze gewoon 30e binnen komen bij T-Mobile, verpakt gaan worden waarna ze verstuurd worden. Dus niks geen 6-8 weken, dit is voor degene die al wel een pre-order heeft staan, maar dat T-Mobile niet genoeg iPhones heeft ontvangen van Apple. Zo kunnen ze zich indekken, en roepen ze dit tegen iedereen. |
|
|||
|
|||
Ik heb zojuist T-Mobile gebeld en mijn verlenging en early renewal gestopt omdat ik toch echt minimaal 8 weken moest wachten en zouden voorlopig geen telefoons komen.
Ik had ze een week gegeven en dat ging niet lukken. Dus kan me niet voorstellen dat ze er zomaar zijn. Tenzij T-Mobile easy money laat liggen |
|
|||
|
|||
Naja er komen zeer zeker wel telefoons alleen ze kunnen niks garanderen, niemand daar aan de telefoon of waar dan ook weet nu wat ze te wachten staat vrijdag. Hierdoor staan ze gewoon met de mond vol tanden en moeten ze zich vasthouden aan de levertijden van 8-10 weken. Ze weten gewoon helemaal niks.
|
|
|||
|
|||
Alle verschillende verhalen hier en daar de afgelopen week zo gelezen te hebben denk ik het volgende: de 6 tot wel 10 weken die je van (de meeste) T-Mobile medewerkers gehoord hebt is het absolute doomscenario, bedoeld om zichzelf in te dekken.
Vrijdag zullen er ongetwijfeld een paar duizend iPhones in Nederland worden verspreid, zodat de trotste nieuwe eigenaren voor nog meer potentiële iPhone-kopers kunnen gaan zorgen (terugkerend fenomeen in Apple-marketing) en het idee ontstaat dat de iPhone 4 'er is'. Immers, anders is er gewoon sprake van een paperlaunch. Dat heeft Apple nog nooit gedaan en ik kan me niet voorstellen dat ze dergelijke imagoschade nu (na antennagate) denken te kunnen hebben. Wie de pech heeft niet bij de eerste paar duizend kopers te zitten zal denk ik inderdaad tot wel 10 weken moeten wachten. Duimen dus! Laatst gewijzigd door timversnel; 28-07-10 om 01:33. |
|
|||
|
|||
Ze zeggen 6-8 weken om zichzelf in te dekken. Het is in het verleden wel eens vaker gebeurd dat bedrijven (dus niet alleen T-Mobile) minder Apple apparaten kregen dan verwacht en om te voorkomen dat er ruzie's komen dekken ze zich zelf gewoon in.
Met een beetje geluk heb je hem vrijdag of volgende week al. Zeker als we kijken naar de voorraden van bijvoorbeeld de gratis bumpers: van 3-4 weken naar 3-4 dagen. Of de iPads: dat waren er ook veel meer dan verwacht. Ik denk dat het niet zo erg zal zijn als ze zeggen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laatst gewijzigd door timversnel; 28-07-10 om 02:00. |
|
|||
|
|||
als je nog geen Iphone heb besteld hoelang zijn dan de wachtijden denken jullie? In Belgie als in Nederland? zou je dan wel 6-8 weken moeten wachten:S
|
|
|||
|
|||
Ik denk dat dat inderdaad ongeveer de levertijden zullen zijn voor mensen die nog niet besteld hebben en ook vrijdag de boot missen.
|
|
|||
|
|||
Op 20 juli zei T-Mobile tegen mij:
Zwart: 8-10 wk Wit: 10+ wk Vanochtend zei T-Mobile tegen mij: Volgende week! Ik hoop omstreeks 13 aug. (Dan kan ik verlengen!) |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
is er nu niemand die een vriend of vriendin heeft die bij t-mobile werkt, die ons wat meer ins en outs kan vertellen. Zojuist een bodyguardz besteld voor de iphone
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Bij Belsimpel, waar ik er vandaag een besteld heb, zou de levertijd 2 a 3 weken zijn. Althans dat is wat ze me vertelde.
|
|
|||
|
|||
Er zijn dus een aantal mensen die de micro sim heben gekregen. ik vraag me af of dit betekend dat ze de telefoon vrijdag/zaterdag krijgen.
net t-mobile gebeld en die kan me neit vertellen wanneer de telefoon geleverd word. vandaag of morgen word iedereen die de telefoon a.s. vrijdag krijg geinformeerd over de levertijden. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dit gaat trouwens over de 16gb iphone4 zwart. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 uit de online apple store [levertijden] | Kaasschaaf | iPad algemeen | 125 | 15-07-11 12:48 |
Huidige levertijden T-Mobile? | doctor | Odido (T-Mobile) | 328 | 09-03-11 15:36 |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
|
|