Levertijden! discussie in Odido (T-Mobile) forum; ( verdwijnt na registratie ) Zijn er trouwens nog meer mensen die deze sms net ontvangen hebben?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zijn er trouwens nog meer mensen die deze sms net ontvangen hebben?
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heeft er iemand hier zijn Micro Sim binnengekregen EN een smsje ontvangen? Zo niet, dan kan het zijn dat mensen die een micro sim hebben gekregen via de post dan toch bij de 1e lading zitten?
|
|
|||
|
|||
Ik vraag me af of de mensen die de telefoon a.s. vrijdag/zaterdag krijgen ook een sms hebben gehad. ik zit in ieder geval nog niet in delivering status.
:S |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ook VVAA ik heb nog geen sms ontvangen Wel de micro sim per post Laatst gewijzigd door mvaal; 28-07-10 om 17:25. |
|
|||
|
|||
Bij aflevertijd.nl ben ik nog helemaal niet bekent.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Iedereen die een smsje al heeft moet sowieso wachten en heeft vrijdag geen toestel. Lijkt iedereen met status 2 te treffen, status 3 mensen hebben vooralsnog gelukt. Tis al meerdere malen bevestigd via Twitter.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Geen SMS
Wel de microsim ontvangen (telefonisch verlengd) Status 3 op T-Mobile iPhone 4 32GB zwart
|
|||
|
|||
Verdamt net de in de brievenbus gekregen en ik heb nog geen micrsim gekregen.
wel een smsje. nu maar hopen dat het goed komt |
|
||||
|
||||
Automatisch ontvangen per post.
Maakt niet uit, heb ook een SMS ontvangen en WEL een micro sim per post gehad. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad 2 uit de online apple store [levertijden] | Kaasschaaf | iPad algemeen | 125 | 15-07-11 12:48 |
Huidige levertijden T-Mobile? | doctor | Odido (T-Mobile) | 328 | 09-03-11 15:36 |
Gratis case, levertijden | sjalih | iPhone accessoires en onderdelen | 139 | 01-10-10 18:31 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
|
|