iPad 2 uit de online apple store [levertijden] discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik zou graag willen weten van andere iPad 2 bestellers, die hun iPad 2 besteld hebben in de online apple store, wanneer zij hun iPad ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPad 2 uit de online apple store [levertijden]
Ik zou graag willen weten van andere iPad 2 bestellers, die hun iPad 2 besteld hebben in de online apple store, wanneer zij hun iPad 2 verwachten of of ze hem al hebben.
Ik heb mijn witte ipad 3g 16gb om 01:23 uur op 25 maart besteld en heb hem vandaag binnengekregen. Een maat van me die hem 3 minuten later bestelde krijgt hem morgen of overmorgen. Wie kan mij meer vertellen over hun levering?
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Die van mij was ook op de 25e besteld om 02:03. Ipad Wi-Fi+3g 16gb zwart. Vandaag aangeboden, maar er was niemand thuis :-(
Morgen opnieuw dus! |
|
|||
|
|||
de 26e besteld en zou de 25e verstuurd worden. heb hem geanuleerd en in de winkel gekocht. 3g 16 gig white
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wow dat jullie hem nu pas ontvangen... De iPad2 is inmiddels al zó gewoon...
Online bestellen zal voor mij nooit een optie zijn. Veel plezier ermee allemaal Enkele mensen die ik ken hebben hem ook vandaag allemaal geleverd gekregen. Neem dus aan dat zo'n beetje iedereen die online bestelde hem vandaag ontvangen heeft. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
25e om 5:00 besteld, gisteren ontvangen.
|
|
|||
|
|||
De 25e om 08:00 besteld nog niks gehoord
|
|
|||
|
|||
25ste om 15:00 uur besteld. Hij is nu onderweg.
Leverdatum volgens UPS: maandag 18 april. |
|
|||
|
|||
Heeft iemand via de store een micro sim Card meegeleverd gekregen.
Had vodafone aangevinkt en was in de veronderstelling dat deze meegezonden werd. Om zelf later te aan te melden ofzo... |
|
||||
|
||||
Ochtend na keynote gereserveerd bij MaxMe, niet in de rij hoeven staan de 25e. Kon hem gelijk na t weekend ophalen (29 maart), was al de 2e lichting. Super service
|
|
||||
|
||||
Je kan bij vrijwel elke electronica zaak een doosje van Vodafone met sim gratis ophalen. Even activeren online en hij doet t!
|
|
|||
|
|||
Macaap, bedankt dat wist ik niet.
|
|
|||
|
|||
Op de 26e iPad 64GB Wi-Fi besteld rond 8.30. Verstuurd volgens TNT bij Shenzhen (China), verwachte afleverdatum 21 april. Misschien gaat het sneller. Iemand ervaring hoe lang het duurt na verzending vanuit Shenzhen (via TNT tracken)?
|
|
|||
|
|||
25e besteld en donderdag 14-04 om 10:40 binnen en smiddags de smart cover
|
|
|||
|
|||
28 maart besteld, mij bedacht dat ik toch een andere versie wilde, 5 april geannuleerd en opnieuw besteld op 5 april om 14:55.
Verwachte verzenddatum: 26 april Verwachte leverdatum: 2 mei. |
|
|||
|
|||
jaloers, ik heb m op 31 maart besteld: verwachte verzenddatum: 28 april, verwachte leverdatum: 4 mei
|
|
|||
|
|||
26e besteld, 21ste op de planning
|
|
|||
|
|||
Gisteren is de vermoedelijke afleverdatum naar 19 april gegaan, smartcover komt 2 dagen later.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad US online Apple Store | mikethemovie | Koopinformatie USA | 2 | 02-01-11 02:37 |
iPad in de online store | lesfetes | iPad algemeen | 2 | 27-07-10 16:38 |
|
|