newbie heeft vragen discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb een ipad2 en wil er muziek naar toezetten vanaf mijn pc. ZXo ook met films. Het is me een keer gelukt maar ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
newbie heeft vragen
Hallo,
Ik heb een ipad2 en wil er muziek naar toezetten vanaf mijn pc. ZXo ook met films. Het is me een keer gelukt maar ik weet niet meer hoe. Wil iemand me helpen. Ik zit al dagen te dubben en te lezen maar vind het gewoon niet. Ik voel me dus behoorlijk stom. egbertv Laatst gewijzigd door egbertv; 13-07-11 om 19:27. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iPad aansluiten, iTunes openen en muziek uit je bibliotheek slepen naar de iPad.
Mocht je nog geen muziek in je iTunes bibliotheek hebben staan dan kun je dat uit de Windows Verkenner slepen naar iTunes.
|
|||
|
|||
Als ik dat doe, het slepen.
Dan open ik mijn verkenner pak een titel beet en sleep hem naar itunes. Daar hebik staan blibliotheek met daaronder muziek tv programms podcast etc. OP het moment dat ik daarna toesleep wordt een een vak. Ikkan het niet loslaten in alleen muziek. Na het slpen vind ik het ook niet terug in de bibliotheek. Wat doe ik fout/verkeerd Laat maar, ik heb het al ondekt. De nummers die ik probeerde sonde al op mijn ipad. Itunes zet ze er gelukkig niet 2 maal op. Nu nog gaan leren hoe ik het in "mapjes" krijg, we hebben 3 gebruikers op de ipad met elk een eigen muziekvoorkeur. Wellicht op de pc ordenen en dan per map naar itunes slepen. Of kan het in itunes ook nog geherindeeld worden Groet Egbertv |
|
||||
|
||||
Gewoon alle muziek waar jullie 3 van houden naar de iTunes slepen. Daar kan dan ieder zijn soort van muziek aan een playlist toevoegen. En die moet je dan selecteren om uw muzieksoort te beluisteren
|
|||
|
|||
Ipad 2 Time Face activeren
Ik heb een Mac. Ik heb een iPad2. dus ik denk ik ga time face uitproberen. Ik heb een pre paid kaart van T mobile. Maar het werkt niet????
Vragen: - Welk telefoonnummer geef ik mijn Mac of alleen mijn emailadres genoeg? - Moet ik per apparaat een Apple account aanmaken voor ik mijn iPad kan laten communiceren? Kortom ik doe iets fout maar wat? |
|
|||
|
|||
Facetime kan niet over 3G alleen als je jailbreak hebt
|
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
allen dank voro jullie antwoorden. Ik heb lang zitten stoeien met itunes. Maar nu weet ik dat ik muziek etc. vanaf mijn pc naar itunes moet slepen. Ik moet het daar in de bibliotheek zetten en vervolgens naar mijn ipad slepen. Die playlist moet ik nog bekijken. Het is namelijk ook weer niet zo dat je de ipad handig meeneemt als mp3 speler ;-)
Het is leuk speel goed waar je veel mee kan leren. Pas geleerd hoe je mapjes maakt en inconen tussen bladen verzet. Nogmaals allemaal bedankt voorzover |
|
||||
|
||||
Muziek kan in iTunes op twee manieren worden toegevoegd. Via het menu bovenin met de optie ''Bestand'' en vervolgens op ''Bestand aan bibliotheek toevoegen'' te klikken of als je een hele map of CD in één keer wilt toevoegen kies je "Map aan bibliotheek toevoegen".
Muziek op je iPad zetten; Stap 1 Open iTunes en sluit je iPad aan. In iTunes komt onder ''Apparaten'' je iPad te staan (klik hierop). Stap 2 Klik op het kopje ''Muziek'' ongeveer midden bovenin. Als je in iTunes speellijsten gemaakt hebt, kan je hier aangeven welke ook op je iPad moet komen te staan. Hier moet je dus alles aanvinken wat je op je iPad wilt hebben. Stap 3 Klik (onderaan) op ''Synchroniseren" of "Toepassen". De muziek word nu op je iPad gezet. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Twee vragen van newbie over Redsn0w | albertvanderiet | Jailbreak | 6 | 14-11-10 13:22 |
London (newbie, help!) | elektroshokk | Internet in buitenland (roaming) | 2 | 28-07-10 00:45 |
N00b heeft vragen. | EricP007 | Archief | 4 | 08-05-08 14:55 |
Iphone Newbee heeft wat vragen | foontje | Archief | 1 | 26-04-08 01:18 |
please help newbie.... | ppolla | Unlock [archief] | 3 | 18-11-07 15:17 |
|
|