iPad 2 uit de online apple store [levertijden] discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door missym jaloers, ik heb m op 31 maart besteld: verwachte verzenddatum: 28 april, verwachte leverdatum: 4 mei Bij mij exact hetzelfde...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
18 april ipad 2 16gb Wi-Fi+3g met grijze smartcover besteld.
levering uiterlijk 16 mei, dus nog heel lang wachten |
|
||||
|
||||
Yeeaahh!!
Had mijn 64 GB Witte Ipad 2 + Creme Lederen Smartcover besteld op 25-mrt En ze gaven toen aan dat die 26-apr verstuurd zou worden , en uiterlijke levering zou 5-mei zijn.... ...Krijg net een sms en mail dat de Ipad vandaag verzonden is! (19-apr) En Uiterlijk 26-apr hier is , dat is aankomende dinsdag. Nog 7 daagjes dat word aftellen Nu hoeft er alleen nog een jailbreakje uit te komen kleine Edit ; Ik kijk net even bij de bestelstatus in de applestore. (had voor heen alleen de mail en sms gelezen) En de Smartcover lijkt Niet verstuurd of.... Tog wel... of niet Dit staat erbij > Nog niet verzonden IPAD SMART COVER CREAM-ZML Verwachte verzenddatum: 19 Apr, 2011 ??? (dat is tog egt vandaag) Verwachte leverdatum: 20 Apr, 2011 Verzonden op: Apr 19, 2011 IPAD WI-FI 64GB WHITE - PRSN-BNL Zolang de Ipad maar eerst komt haha
Iphone 3GS 16GB WIT - {FW=4.3.1}{JB} / Iphone 4 16GB WIT - {FW=4.3.3}{JB} Ipad-2 64GB Wi-Fi WIT - {FW=4.3.1}{JB NogNi} Laatst gewijzigd door Fuchsia-Freak; 19-04-11 om 20:32. |
|
|||
|
|||
ik heb exact dezelfde e-mail! ipad sinds vanmiddag onderweg en cover nog niet. we zullen zien.
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Gek, ik had mijn grijze smartcover in 24 uur thuis (ergens begin april). De iPad staat nog steeds op: verwachte verzenddatum 26 april, en verwachte leverdatum 2 mei. Maar gezien het bovenstaande is er dus een kans dat hij eerder komt.
|
|
|||
|
|||
Hij is binnen
|
|
|||
|
|||
Vandaag een iPad 2 16GB Wi-Fi wit besteld in de online store van apple. Verzenddatum 5 mei en verwachte leverdatum 11 mei. Damn zo lang wachten. Ik hoop dat deze iPad 2 16GB Wi-Fi wit geen bleeding heeft, want mijn vorige iPad 2 16GB Wi-Fi wit had dit wel. (die ik vandaag verkocht heb via de marktplaats)
|
|
||||
|
||||
Kreeg vandaag een Update van mijn bestelling.
Met bijbehorende sms/mail van Apple. De smart cover is gister verzonden en word morgen (vrijdag) geleverd. Kreeg er ook een Track&Trace nummer bij deze keer van UPS. (Ipad is met TNT) En waarempel de smart cover ligt al in Eindhoven Eindhoven , NL 4-21-2011 10:45 PM = Departure Scan 4-21-2011 06:31 PM = Origin Scan Netherlands 4-21-2011 10:08 AM = Order Processed : ready for UPS Scheduled Delivery : Friday 04-22-2011 , By end of Day Kan er dus op rekenen dat ze morgen hier word geleverd Ik heb ook maar even de Track&Trace van de Ipad geprobeerd En die gaat niet zo hard. (moet wel denken aan het tijdsverschil tussen hier en hongkong) 21 Apr 2011 - 8:55 - Hong Kong - Shipment In Transit 20 Apr 2011 - 3:30 - Hong Kong - Shipment Received At Transit Point 20 Apr 2011 - 2:15 - Shenzhen - Shipment In Transit 20 Apr 2011 - 2:09 - Shenzhen - Shipment In Transit 20 Apr 2011 - 0:46 - Shenzhen - Shipment In Transit Wel mooi om te weten dat ze Alle2 onderweg zijn En dat de ipad dus nooit onbeschermt zonder cover zal zijn. Aangezien die als eerste aan komt. EDIT 1 : Jep de smartcover is vandaag binnen gekomen. Bezorgt op Vrijdag 22-4-2011 om 11:40 netjes in een noppenenvelop gebracht door UPS EDIT 2 : Me Ipad is vandaag alweer in Holland aangekomen En wel heel dichtbij ook nog! Namelijk in arnhem dat is maar 25 min vanaf hiero. TNT info > 22 Apr 2011 - 13:58 - Arnhem Hub = Shipment Received At Transit Point Ik ga het zien hoe snel het hier is , hopelijk veranderd vanavond de status nog En staan ze morgen aan de deur. (schrijft dit terwijl hij zijn tenen en vinger gekruist houd) Laatst gewijzigd door Fuchsia-Freak; 22-04-11 om 20:04. Reden: Update bestelling |
|
|||
|
|||
Hop, verzonden op 24 april (was bij bestelling 26 april) en wordt volgens de email 'uiterlijk' 29 april bezorgd. Volgens mijn account in de Apple Store wordt hij echter op 2 mei bezorgd. We shall see. Delivery Service: 2-3 Courier Service.. Kent iemand die?
|
|
|||
|
|||
Ik kan geen website vinden van 2-3 Courier Service. Hoe kan ik nu mijn pakje tracken?
EDIT: ik keek niet goed, de vervoerder is gewoon TNT. Na 2 dagen is mijn iPad dus in Hong Kong. Laatst gewijzigd door Mountainwater; 26-04-11 om 13:46. |
|
||||
|
||||
Zo vandaag de IPad in ontvangst mogen nemen.
Om 13:00 stond TNT aan de deur. 25-Mrt. iPad+smartcover Besteld Verwachte levering was 6-Mei Smartcover geleverd op 20-Apr iPad geleverd op 26-Apr Heb der nog net kunnen syncen voor dat mijn middag dienst begon. Vanavond gelijk even kijken voor backlight bleeding Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb lang zitten twijfelen of ik hem nu online bij de Dixons of bij de Apple store zou bestellen. Er vanuitgaande dat apple voorrang zou geven aan hun eigen bestellingen ipv de resellers besteld bij de Apple store op 11 April. Verwachte lever datum 9 mei.
Lees ik overal op andere fora dat mensen die m later bij de Dixons besteld hebben hem inmiddels al binnen hebben. Had ik toch ma voor Dixons gekozen nu nog 2 weken wachten Wat ik ook niet snap is dat ondertussen de levertijd is aangepast naar 1-2 weken. Degene die m nu dus bestellen krijgen m nog sneller geleverd dan ik die m al veel eerder had besteld?? Beetje raar systeem maar kan aan mij liggen???? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
De Mijne staat nu al 2 weken in bestelling.
Ik had gehoopt dat mijn levertijd korter zou worden omdat de levertijd van de later-bestellers op 1-2 weken staat. Lijkt erop dat ik toch nog een week zal moeten wachten voor hij verzonden wordt, en dan duurt het nog heel lang voor hij daadwerkelijk aankomt. Beetje een tegenvaller dat ze niet gewoon vanuit Ierland verstuurd worden. |
|
|||
|
|||
De mijne heb ik in de NL Apple store besteld op 11 April en zojuist kreeg ik een mail dat hij is verzonden...
Dat wordt de komende dagen dus flink refreshen |
|
|||
|
|||
Ik heb de mijne gisterenavond besteld bij de Applestore en nu staat er al de volgende melding als ik een verandering wil aanbrengen:
Uw bestelling kan niet worden gewijzigd omdat deze al is klaargemaakt voor verzending of al is verzonden. U kunt echter een retourzending aanvragen via de pagina met bestelinformatie. Terwijl er ook dit staat: Verwachte verzenddatum: 11 Mei, 2011 Verwachte leverdatum: 17 Mei, 2011 Herkent iemand dit bij een eerdere bestelling van een iPad2? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb mijn ipad 2 op 6 april besteld. Hij is op 27 april verzonden en wordt 3 mei bij me afgeleverd.
Dit staat er bij mijn status: Verwachte bezorgdatum (Voor wijzigingen vatbaar): 03 May 2011 (Voor wijzigingen vatbaar) Huidige bezorgstatus: Onderweg naar klant – verzending op schema Delivery Service: 2-3 Courier Service Ik hoop dat dit betekend dat ik hem elk moment kan verwachten. Er staat namelijk ook: snelle verzending (EMEA) |
|
|||
|
|||
Citaat:
Ik kijk alleen aan de hand van het bestelnummer en postcode... Laatst gewijzigd door timbo1984; 29-04-11 om 10:19. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad US online Apple Store | mikethemovie | Koopinformatie USA | 2 | 02-01-11 02:37 |
iPad in de online store | lesfetes | iPad algemeen | 2 | 27-07-10 16:38 |
|
|