iPad 2 uit de online apple store [levertijden] discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door sokar Die van mij staat gepland voor 6 mei en nog niets binnen, hoe zit dat? Wanneer heb je hem besteld?...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb hem gisteravond getest en hij werkt perfect. Heel erg snel en perfect beeld.
Ben er heel erg blij mee... Nu alleen nog even wachten op de smartcover. Deze was de gehele 3 weken op voorraad en nu wordt hij morgen (als het goed is) geleverd. En dan is de ipad compleet. |
|
|||
|
|||
snelle levering, Youmac eindhoven, 5 mei besteld en 6 mei al binnen, ipad 2, 32 gb Wi-Fi + 3g. Dat is pas vlug.
|
|
|||
|
|||
Heb mijn iPad 16 april besteld, op 3 Mei een bericht gekregen dat deze is verstuurd met vermoedelijke leverdatum 5 Mei volgens de apple store. Vandaag (6 Mei) niets geleverd, nog steeds staat 5 Mei als vermoedelijke leverdatum, echter als ik doorklik naar "volg deze zending" dan zie ik ineens 12 Mei staan Grrrrrrrrrrrrrr........
Via welke pakketdienst en een trackingnummer is niet te vinden terwijl dat tegenwoordig bij de meeste webshops standaard is! Ik ben verbaasd en teleurgesteld, zou een van de meest technologische bedrijven ter wereld zijn pakketjes bezorgen met een postkoets????? In 2011 kun je toch all over the world leveren in 48 uur of laat het dan 72 uur zijn? |
|
|||
|
|||
Haha, gewoon niet besteld ik heb hem via de NRC het duurde een weekje iPad 2 64GB 3G
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Tjongejonge. Ligt dat nou aan mij of is het een beetje triest om een leverancier meteen voor schut proberen te zetten omdat ze niet voldoende aangeleverd krijgen.
Om daar nou meteen een site voor op te gaan zetten. Ga dan je beklag doen bij Apple zelf. Die zijn de schuldige van de slechte aanlevering. En als een winkel je niet bevalt, dan eis je toch je geld terug (als ik me niet vergis heeft een leverancier 30 dagen de tijd om te leveren) en ga je naar een andere winkel toe? Zat voorbeelden in een ander draadje hier van bedrijven die vlotter kunnen leveren. Maargoed, dat kan natuurlijk ook aan mij liggen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Vandaag mijn iPad 2 32GB Wi-Fi zwart besteld via de online Apple Store. Maar misschien had ik beter eerst dit topic kunnen lezen...? Morgen maar ff doen !
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Geduld genoeg ! Nooit eerder een iPad gehad, dus een paar weken extra zonder overleef ik ook nog wel ! Maar zal heus geen tig weken gaan duren, verwachte leverdatum is 05 juli - 12 juli, dus dat is 2 tot 3 weken. En heb bij A-Mac en Dixons in Den Bosch gevraagd en bij hun zou het ook minimaal 2 weken duren. Dus we zullen zien !
|
|
|||
|
|||
5 juli-12 juli betekend voor mij dat het 2 maanden geduurd heeft. Als ik dit van te voren geweten had
Laatst gewijzigd door XIII; 26-06-11 om 17:06. |
|
|||
|
|||
ik heb de mijne dinsdag besteld en vrijdag is hij hier al geleverd. heb wel de indruk dat het om een refurbished model gaat kan zoiets? heb een tikje in de aluminium rechtsboven. ipad zat thans volledig in de plastiek
|
|
|||
|
|||
na 51 dagen heb ik eindelijk m'n ipad2 binnen
5 mei besteld en 25 juni is ie afgeleverd Laatst gewijzigd door XIII; 26-06-11 om 17:05. |
|
|||
|
|||
Ik heb vorige week (19 juni) een iPad 2 besteld bij de iCentre (Uitgeest). Er stond bij dat hij nog binnen de maand juni geleverd zou worden. Ik zal het jullie laten weten wanneer hij binnen is gekomen.
|
|
|||
|
|||
succes; ik heb 51 dagen mogen wachten
|
|
|||
|
|||
Heb een update van de bestelstatus gekregen: "prepared for shipment" als ik de bestelstatus via apple.com benader, maar nog steeds "nog niet verzonden" via apple.nl
De verwachte verzend- en leverdatum zijn ongewijzigd, maar ik kan nu niet meer de inscriptie aanpassen. Dat laatste doet me denken dat mijn exemplaar klaar ligt voor verzending uit China. Nu maar hopen dat Apple niet echt twee weken gaat wachten tot mijn iPad op het vliegtuig naar Nederland wordt gezet. Laatst gewijzigd door Alexbombali; 28-06-11 om 04:02. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad US online Apple Store | mikethemovie | Koopinformatie USA | 2 | 02-01-11 02:37 |
iPad in de online store | lesfetes | iPad algemeen | 2 | 27-07-10 16:38 |
|
|