Gratis case, levertijden discussie in iPhone accessoires en onderdelen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door apicino Gratis case: Belkin Shield Micra Besteld op 11 aug 2010 Verwachte levering/verzending 8 sep 2010. Gisteren een mail gehad dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
Edit: Heb ook mail gehad dat die binnen 5 werkdagen word verzonden dus volgende week maar gaat toch in post toch? Laatst gewijzigd door Hermadrid; 26-08-10 om 14:04. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
De mijne is dinsdag vertrokken dus het zal morgen of maandag zijn
|
||||
|
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Heeft de Apple Store zelf een ander nummer dan hetgene ik gebeld heb? -- Net naar dit nummer gebeld: 0800/99 846 Blijkbaar het nummer van de Store in België. Ik krijg gratis een nieuwe toegestuurd. Heerlijk. Laatst gewijzigd door lolsmurf; 26-08-10 om 15:12. |
|
|||
|
|||
Zwarte bumper besteld op maandag 16 augustus, vandaag binnengekregen.
|
|
|||
|
|||
Wordt de case bezorgd door TNT of door een ander logistiek bedrijf???
|
|
||||
|
||||
volgens mij gewoon door TNT, waant bij mij zat hij gewoon in de brievenbus, hoefde niet te tekenen ofzo.
|
|
|||
|
|||
Mijne is vandaag al bezorgd Voor mijn vakantie, ik had een belkin case is wel moeilijk om je Iphone eruit te halen.
|
|
|||
|
|||
Wordt verzonden met de post. De mijne vanmiddag binnengekregen.
|
|
|||
|
|||
mijne is ook verzonen maar wie heeft belkin case?
De mijne is helemaal van glas en je kan hem niet buigen en bij Youtube filmpjes kun je ze wel buigen als je filmpjes van belkin case ziet. Wie heeft nog meer belkin case? |
|
||||
|
||||
Zwarte Apple Bumper Case op maandag 23 augustus besteld en vandaag binnengekregen. Best snel, aangezien er '1-3 weeks' stond.
Door Selektvracht.
|
|||
|
|||
En mij bumpercase is nu ook binnen. Degelijke case en ziet er goed uit. Maar ik gebruik hem vooralsnog niet. Ik vind de rand vd iphone té mooi om het te gaan verbergen......
|
|
|||
|
|||
Citaat:
ik heb de mijne vandaag binnen, de belkin shield micra transparant dus, geen glas geprobeerd, maar vind hem foeilelijk, dat dit komt echt niet om mijn iphone heen |
|
|||
|
|||
Ook de zwarte bumper besteld op zaterdagmiddag en vanochtend binnen gekregen!
Ik vind t niet echt een fijn ding, ga hem denk ik niet gebruiken. Hij duwt mijn Bodyguardz eraf en ik heb er niks aan met mijn dock, ook vind ik m foeilelijk. |
|
|||
|
|||
Ja!!! Dat met die Bodyguardz heb ik dus ook!
|
|
|||
|
|||
Ja, dat bedoelde ik is echt lelijk he op filmpjes zag het er wel oke uit ik ga hem ook niet gebruiken.
|
|
|||
|
|||
Gister bumper besteld. Wordt 8 september verzonden en uiterlijk 11 september geleverd, maar zoals ik zelf al heb ervaren en hier weer lees klopt er geen hol van dat ''leveringschattingsprogramma'' van Apple
|
|
|||
|
|||
Zo ik heb mijn bumper nu zo'n >10 dagen gebruikt en heb hem er vanavond weer afgehaald. Wat vooral direct opvalt is dat het toestel gelijk weer veel dunner en beter aanvoelt (terwijl het dat met de bumper echt niet slecht is) en het design is natuurlijk beter. Op die manier vind ik de iPhone 4 weer beter.
Aan de andere kant twijfel ik nog wel een beetje: zodra ik hem neerleg is de achterkant helemaal bloot en dan is het dus meer gevoelig voor krasjes. Daarnaast heb ik hier slecht 3G bereik, en die is dus makkelijk weg te vallen. Met bumper houd ik de 2-3 streepjes vast. |
|
|||
|
|||
De Incase Snap Clear case besteld, aangezien de Belkins op Amerikaanse forums slechte recensies hebben gehad. Ben benieuwd.
Zou rond 10 sept. moeten aankomen. |
|
|||
|
|||
Ik heb op 28-08 een Griffin Reveal Etch besteld. Volgens de mail van apple wordt deze pas op zijn vroegst verstuurd op 27-09.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Toch wel wat anders dan 11 september..... maar mij hoor je niet klagen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Death grip [gratis case/hoesje hoe?] | kami124 | iPhone algemeen | 9 | 13-03-11 21:06 |
Huidige levertijden T-Mobile? | doctor | Odido (T-Mobile) | 328 | 09-03-11 15:36 |
ipod touch 4G levertijden | pimjai | Koopinformatie Nederland | 4 | 23-09-10 18:41 |
Iphone 4 > mobistar > gratis case | Arax | Orange | 39 | 17-08-10 20:16 |
Levertijden! | Superswiegie | Odido (T-Mobile) | 49 | 31-07-10 14:15 |
|
|