NL´ers die in Belgie iphone´s op willen halen discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door matthias.flion voor de nederlanders ik heb een iphone 4 16gb klaarliggen in een winkel in mechelen, doe een voorstel en je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
|
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
wat wil je?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
dude wat je doet is best zieleg, ga um zelf kopen om vervolgens de tej te koop zetten of geef je reservering gewoon door. ffs je hebt hem niet eens gekocht maar wil wel winst van de telefoon :S
ben je zo erg op zoek naar geld? damn |
|
|||
|
|||
kerel het maakt mij geen kloot uit wa gij ervan vind
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Komop jongens, ontopic, ruziemaken doe je maar met je vrouw/vriendin
|
|
|||
|
|||
He mensen ben nieuw hier op het forum en ben (nog) niet eens eigenaar van een iphone.
Omdat ik dit toestel wel heel graag wil ben ik gaan kijken van hoe en wat. Wachtrijen, bestellingen, hele hoge prijzen op marktplaats en uiteraard ook dat stomme T-mobile, waar ik helemaal niets mee te maken wil hebben die als enige de iphone in NL aanbiedt. Vervolgens gaan kijken wat de mogelijkheden zijn en al gauw kom je uit op het feit dat je je phone uit het buitenland moet halen. Heb wel een aantal vragen hierover waarbij (ik hoop) jullie mij kunnen helpen. 1. Als ik mijn iphone in Belgie, Frankrijk of Engeland ga halen, kan ik em dan zomaar in Nederland gebruiken met elke gewenste provider? dwz zonder te jailbraeken? 2. Stel ik kan de telefoon in de UK halen, ben ik dan officieel invoerrechten verschuldigt aan de staat? 3. Ik lees veel over een zogenaamde softwarematige simlockvrije phone en een af fabriek simlockvrije phone. Kan iemand dit verschil, danwel de voor -en nadelen uitleggen? bij voorbaat dank voor jullie hulp Gianni |
|
|||
|
|||
Citaat:
2. Nee, UK = EU. 3. Softwarematige simlockvrij = jailbreak, fabriek af simlock vrij = zonder fratsen gewoon simlockvrij. Bij een softwarematige unlock, moet je wachten voordat je de nieuwste firmware kunt installeren. Indien je dit niet doet verlies jeje "unlock". |
|
|||
|
|||
Beste Beyazz bedankt voor je reactie
m.v.g |
|
|||
|
|||
Laat die mens toch doen, er is toch niks mis met wat hij doet? Mensen moet maar niet zo dom zijn om daarop in te gaan.
|
|
|||
|
|||
Dat Belgische Mobistars geen NL adressen accepteren snap ik niet echt. Iedereen kan toch in het buitenland een cadeau/souvenir kopen voor familie? Dus waarom geen Iphone
Dit is het eerste wat ik er van hoor, ik zit dagelijks in Mobistar Centers regio Antwerpen, en zie geregeld NL'ers die een Iphone aankopen. Mvg, BlixM Laatst gewijzigd door BlixM; 01-10-10 om 16:29. |
|
|||
|
|||
lol @Blixm je kreeg zeker veel pm`s?
|
|
|||
|
|||
Neenee,
wat verwijderd is in men bericht was tegen de regels. Heb zelfs nog geen enkele PM |
|
|||
|
|||
Voorraad uitgeput,
Voorraad uitgeput, Voorraad uitgeput om gek van te worden |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Jongens, in de UK besteld Iphone 4 32G Factory unlocked/never locked.
3 dagen later in huis (heb hem nu zo'n 7 weken) Bespaart je veel gezoek en wachtlijsten
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
360 mailtjes die binnen willen komen.. | pdavie | iPhone algemeen | 5 | 19-08-10 08:33 |
Voor degene die een gps willen... | LeondeVries | Archief | 31 | 28-04-08 18:23 |
|
|