Mobistar Prepaid cart internet Iphone 4 discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een abonnement bij mobistar door mijn werk. Nu gebruik ik dit ook voor de iphone, geen enkel probleem maar er is geen data ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Mobistar Prepaid cart internet Iphone 4
Ik heb een abonnement bij mobistar door mijn werk.
Nu gebruik ik dit ook voor de iphone, geen enkel probleem maar er is geen data abonnement bij. Ik heb geen zin om bijv iphone30, 45 enzo aan te schaffen daar als de data hoeveelheid niet op is, verlies je die. Je neemt die niet mee naar de volgende maand. Nu vroeg ik me af of je ook bij mobistar zo'n prepaid kaartjes kunt kopen? zoals met belwaarde maar dan enkel voor data? Iemand info & ervaringen hiermee? thnx
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens mij ga je dit niet snel vinden met prepaid kaarten.
Een abonnement gaat wel: Mobiel Internet - Mobistar |
|
|||
|
|||
Ah wel het probleem is dat mijn abonnement van Mobistar via mijn werk gaat, ik denk niet dat ik die kan veranderen .
Daarom mijn idee van kaarten. |
|
|||
|
|||
Ik weet niet of je hiervoor een ander abonnement voor moet hebben.
Ik denk dat als je dit besteld je gewoon de internet gegevens van Mobistar kan instellen en online je verbruik in't oog kan houden... Dus zonder dat je werk hier iets mee te maken heeft Ik kan mis zijn! Best eens binnenstappen in een mobistar center / contact opnemen via de site |
|
|||
|
|||
Dit zou ik ook wel eens willen weten. Ik zit op een split-billing contract bij mijn werk.
De kosten van het internet zouden dan gewoon op mijn rekening kunnen komen. En welk tarief zouden ze dan hanteren? |
|
|||
|
|||
Kan je daar geen iPad oplossing voor vinden ?
Mobistar heeft iPad oplossingen ... |
|
|||
|
|||
Dan moet je een simkaart in de iPhone steken die enkel voor internet bedoeld is, je kan er dus niet mee bellen en sms'en.
Volgens mij zijn die internetoplossingen van mobistar de enige keuze die je hebt. En zelfs daar ben ik niet zeker van... |
|
|||
|
|||
Kijk ook eens op Mobile Vikings
Blijkbaar hebben zij ook een enkel-data tarief (12euro/maand) |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
mobistar heeft geen prepaid enkel voor data, wel abo. Base kent ook geen prepaid versies, enkel abo. Proximus daarentegen wel maar dat is ongeloofelijk duur, komt neer op 10 euro voor 4dagen ofzo. De oplossing ligt volgens mij bij mobile vikings : 1 gig aan data per maand - 12 eur.
|
|||
|
|||
Citaat:
I' |
|
|||
|
|||
Citaat:
Tot nu toe heb je in Antwerpen & Gent al een perfecte 3G verbinding met MobileVikings |
|
|||
|
|||
ja inderdaad, weinig 3G ontvangst maar in de grootsteden valt dit goed mee. beetje zien waar je voorkeur ligt. Meer 3g ontvangst maar meer betalen of momenteel minder 3G ontvangst en goedkoper.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Onmogelijk is dat zeker niet, je werkgever moet natuurlijk de moeite willen doen om zoiets te regelen. Een aparte nummer en prepay sim-kaarten die je moet liggen wisselen lijkt mij gewoonweg vreselijk onpraktisch. Ongebruikte data valt altijd elke maand weg, dat is overal zo. Je kan dat nergens "opsparen". Ook niet bij Mobilevikings. |
|
|||
|
|||
Citaat:
I' |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone simlockvrij, prepaid? 3g internet? | jasper94 | iPhone algemeen | 8 | 13-02-11 09:06 |
prepaid internet voor iphone | sezou | Internet in buitenland (roaming) | 10 | 17-08-10 15:22 |
iphone prepaid internet | remko555 | Odido (T-Mobile) | 6 | 21-07-10 01:16 |
iphone prepaid internet | remko555 | Archief | 1 | 13-07-10 21:20 |
Iphone prepaid met 3G internet?? | iemandmeteeniphone | iPhone algemeen | 8 | 12-10-09 16:06 |
|
|