hulp bij instellen mms discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) beste, sinds gisteren heb ik een iphone 4 (unlocked en gejailbreaked) maar ik krijg mijn mms dienst maar niet aan de praat had vroeger een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
hulp bij instellen mms
beste,
sinds gisteren heb ik een iphone 4 (unlocked en gejailbreaked) maar ik krijg mijn mms dienst maar niet aan de praat had vroeger een 3g en daar werkte het wel iemand enige suggesties? (heb al 1910 gebeld maar daar krijg ik ook niet echt een optie die aansluit bij mijn probleem ) alvast bedankt mvg tmagusjr |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ik zit met exact hetzelfde probleem. Ik kan geen MMS verzenden én ontvangen.
Ook gebeld naar 1910, bericht gekregen dat alles geactiveerd was maar het werkt niet. Bij de mobistar shop stuurden ze me door naar 5000 en daar werd gezegd dat alles qua instellingen klopt en dat het aan de iphone 4 ligt? Is er iemand die een iphone 4 heeft en bij wie MMS gewoon werkt? |
|
|||
|
|||
Ik heb T-mobile, kan MMS wel verzenden maar niet ontvangen.
|
|
||||
|
||||
Ik heb T-Mobile en wilde geen MMS versturen en had dit uit staan en toch bleek ik MMS-en te versturen.
|
|
|||
|
|||
bij werkt het wel op de iphone 4
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mms vodafone instellen | rollotomassi | Vodafone | 13 | 19-03-12 01:02 |
MMS instellen | wimzuidberg | iPhone algemeen | 7 | 06-01-11 16:25 |
MMS Instellen icm Hi | LonnekeG | iPhone algemeen | 1 | 04-09-10 09:56 |
MMS instellen Firmware 4.0 Beta | Marijk84 | iPhone algemeen | 0 | 21-06-10 10:30 |
|
|