MMS instellen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het lukt mij niet om MMS correct in te stellen en te laten werken: Ik kies voor Instellingen>>Algemeen>>Netwerk. Zet de 3G en Mobiele data aan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MMS instellen
Het lukt mij niet om MMS correct in te stellen en te laten werken:
Ik kies voor Instellingen>>Algemeen>>Netwerk. Zet de 3G en Mobiele data aan en volgens alle instructies (zie bijlage) zou je dan het Mobiele Datanetwerk moeten kunnen instellen. Maar zie mijn screenshot (andere bijlage), die optie komt niet in beeld (ook niet als je Dataroaming uitzet). Uiteraard staat bij de Berichteninstellingen de MMS optie op aan. Hoe kan dit en wat is de oplossing? Mijn Iphone4 16G komt uit Parijs, Simlockvrij, mijn abonnement loopt bij Telfort. Verder werkt alles als een tierelier. Alvast dank voor je hulp, Wim Laatst gewijzigd door wimzuidberg; 06-01-11 om 15:11. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
zelfde hier, op vorige firmware was dit volgens mij wel mogelijk.
|
|
|||
|
|||
klopt volgens mij ging dat bij de vorige firmware wel goed. Maar hoe pakken we dat nu aan? Want MMS verzenden/ontvangen lukt dus niet, althans de foto lukt niet.
|
|
|||
|
|||
Geen idee. Ben ook al even opzoek hier naar..
Hopende dat iemand hier op reageerd? |
|
|||
|
|||
Ik heb nog eens bij Telfort gekeken, automatisch instellen van MMS instellingen voor de Iphone4 kunnen ze niet. En de instructies voor handmatig verwijzen naar dat scherm dat je niet meer krijgt. Het schiet niet op zo.
|
|
|||
|
|||
ook niet als je via Unlockit - APN Changer for your iPhone je instellingen invoert?
|
|
|||
|
|||
Hoi Robijn,
is dit een jailbreak? Doe ik liever niet, alles werkt prima en dat wil ik graag zo houden. MMS is ook niet zó belangrijk. |
|
|||
|
|||
Nee hoor dit is geen jailbreak, is gewoon een manier om je instellingen te wijzigen als deze gelocked zijn in je menu.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
mms vodafone instellen | rollotomassi | Vodafone | 13 | 19-03-12 01:02 |
hulp bij instellen mms | tmagusjr | Orange | 6 | 20-10-10 10:40 |
MMS Instellen icm Hi | LonnekeG | iPhone algemeen | 1 | 04-09-10 09:56 |
MMS instellen Firmware 4.0 Beta | Marijk84 | iPhone algemeen | 0 | 21-06-10 10:30 |
|
|