opzeggen van abonnement discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi iedereen, ik heb sinds 8/1/2010 een my 15 abonnement van 24 maanden bij mobistar. nu zou ik dit willen afzeggen om over te stappen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
opzeggen van abonnement
hoi iedereen,
ik heb sinds 8/1/2010 een my 15 abonnement van 24 maanden bij mobistar. nu zou ik dit willen afzeggen om over te stappen naar MV maar weet er iemand hoe ik dit kan afzeggen en hoeveel ik dan zal moeten betalen? en of ik dan als ik overga naar MV mijn gsm nummer zou kunnen behouden? mvg |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Nummerbehoud kan altijd, opzegvergoeding is max 150 euro, als je belt naar de klantendienst weet je het juiste bedrag. Als je wil overstappen gewoon MV sim aanvragen met nummerbehoud en dan zeggen zij je huidige contract automatisch op.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nummbehoud bij opzeggen Hi abonnement | hewavervelend | KPN | 0 | 14-03-11 11:06 |
Geld verdienen met het opzeggen van je abonnement | donlenno | Odido (T-Mobile) | 3 | 01-02-10 22:39 |
T-Mobile opzeggen, Hi abonnement in de plaats | Mindfield | Overige providers Nederland | 1 | 13-05-09 21:13 |
|
|