Problemen met internet discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een pribleem met men iphone 3gs en internet van Mobistar. Ik heb een dataplan aangegaan bij mobistar, daar alles laten checken en staat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Problemen met internet
Ik heb een pribleem met men iphone 3gs en internet van Mobistar. Ik heb een dataplan aangegaan bij mobistar, daar alles laten checken en staat geactiveerd. Alle settings zijn juist in de tel, maar als ik safari start komt er telkens "kan deze pagina niet openen omdat er geen internetverbinding actief is". Iemand een idee wat het kan zijn. Heb enkele maanden geleden ook al eens een dataplan bij mobistar en toen ging alles perfect. Dit even opgezegd voor enkele maanden en nu na terug activeren werkt het niet meer.
LeClair |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kijk eens of in het menu/algemeen/netwerk/mobiel datanetwerk alles goed ingevuld is.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Heb je je iPhone al volledig herstart na het invullen van die gegevens? Dat heeft het bij mij (wel voor Proximus-instellingen) opgelost.
|
|
||||
|
||||
ja heb hem al verscheidene keren laten respringen, hard reset, soft reset, gewoon uitschakelen, niets lijkt te werken. Dus zit nu met een iphone zonder internet. En das niet de bedoeling he. Ik zou hem eens willen proberen uitdaten want draai nog op 3.1.3 maar dan ben ik men jailbreak kwijt aangezien de fw 4.0.2 nog niet te jailbreaken valt op men toestel
|
|
|||
|
|||
Bovenaan links heb je de balkjes ontvangst, daarnaast de benaming mobistar, staat er nog iets achter mobistar, daar zou 'E' of '3G' moeten staan.
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met internet en mail | natas3101 | iPhone algemeen | 5 | 05-06-11 14:13 |
iPad met data ab. + oude iPhone met sim only zonder internet | Captain Krimson | Overige providers Nederland | 0 | 28-02-11 15:46 |
Iphone 4 internet problemen! | Linden1808 | iPhone algemeen | 0 | 18-01-11 22:02 |
sinds vanmiddag internet problemen | nick26 | iPhone algemeen | 2 | 09-02-10 18:46 |
internet problemen | Kettingzaag | iPhone algemeen | 15 | 25-04-09 00:53 |
|
|