Iphone 4 internet problemen! discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste Forumleden, Sinds 1.5e week heb ik een Iphone 4. Nou kan ik sinds gister alleen nog maar via wifi op internet. En buitenshuis dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4 internet problemen!
Beste Forumleden,
Sinds 1.5e week heb ik een Iphone 4. Nou kan ik sinds gister alleen nog maar via Wi-Fi op internet. En buitenshuis dus niet meer via 3g terwijl dat wel aan lijkt te staan. Heeft iemand een idee wat ik hier aan kan doen? Als ik naar instellingen > algemeen > netwerk > ga dan staat Schakel 3G in, Mobiele data en dataroaming allemaal aan en staat er bij Internet-tethering uit en bij VPN Geen verbinding. Alvast bedankt! Groetjes Rick |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
problemen met internet en mail | natas3101 | iPhone algemeen | 5 | 05-06-11 14:13 |
intellingen van internet uit, maar toch internet rekening... | -tim- | iPhone algemeen | 20 | 26-09-10 12:12 |
Problemen met internet | yvesdeclercq | Orange | 6 | 01-09-10 00:05 |
sinds vanmiddag internet problemen | nick26 | iPhone algemeen | 2 | 09-02-10 18:46 |
internet problemen | Kettingzaag | iPhone algemeen | 15 | 25-04-09 00:53 |
|
|