Hoi
ik vroeg mij af of ik mijn iphone die ik bij Krefel kocht ook bij Mobistar mag binnenbrengen.
Waarom zou ik dit doen? Nou het zit zo. Op 2 december kocht ik mijzelf een iphone 4. De home knop zat echter vrij los, irritant geluid als je hem op en neer duwt en je voelt ook dat de knop niet altijd goed werkt. Druk je niet in het midden van de home-knop dan voel je dat de knop als het ware 3 "trapjes" heeft en voelt het aan alsof je hem forceert. Je moet ook vrij hard drukken opdat ie deftig reageert.Duw je echter recht in het midden dan hoor je een mooie klik (geen 3 klikjes) en moet je echt niet hard drukken. Bovendien reageert de home-knop soms niet tenzij je bovenstaande doet.
De dag na mijn aankoop (3 december) ben ik al met mijn iphone teruggegaan naar de verkoper. Die vond er niks aan en zei dat ze er wellicht niets aan zouden doen. Toch heb ik besloten dat ie opgestuurd moest worden. Ik had echter aangedrongen op een nieuw toestel te krijgen maar dit kon niet volgens hem. Vandaag, bijna 3 weken later heb ik hem terug. Echter is er NIETS aan gedaan en is het probleem nog steeds aanwezig. De verkopers zeiden dat ik hem beter bij een officiële iphone-winkel binnen breng indien ik toch vond dat hij niet goed werkt.
Bij deze ben ik op de apple website gaan zoeken naar officiële herstelcentra in België. Het enige dat er op komt is dus de winkelketen Mobistar. Vandaar mijn vraag of dit ook voor niet-mobistarklanten geld. Ik wou hem eerst bij een Switch winkel binnenbrengen (Premium reseller), maar op die site staat dat zij niet verantwoordelijk zijn voor iPhones.