Gelockte iphone indienen voor legale discussie in Orange forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb me gisteren laten vertellen dat je een gelockte iphone kan binnengeven in een mobistarshop en dat je mits opleg er een nieuwe kan ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gelockte iphone indienen voor legale
Ik heb me gisteren laten vertellen dat je een gelockte iphone kan binnengeven in een mobistarshop en dat je mits opleg er een nieuwe kan kopen, weet er iemand of dit waar is of niet?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Even een kort belletje naar Mobistar misschien..?
|
|||
|
|||
Citaat:
Mocht het om een Nederlandse iPhone gaan die je hebt, deze kan sowieso door T-Mobile unlocked worden.
|
|||
|
|||
Bij mobistar zal je bijvoorbeeld niet zoveel krijgen voor je Iphone (Belgische of andere versie) dan dat je bvb via http://www.zonzoo.be zal krijgen. Als je hem kwijt wil en je wil er geld voor dan doe je het best via dit systeem ipv bij Mobistar. Het systeem van Mobistar (nl zoneimpact) is niet om te zeggen een heel gul systeem. Als ik me niet vergis wordt er zelfs nooit gevraagd van waar je telefoon afkomstig is.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3G: Gelockte Belgische iPhone 3g? | Thomas789 | Unlock | 13 | 19-10-11 19:29 |
Handige tips voor het indienen van een klacht bij T-Mobile | Channie | Odido (T-Mobile) | 0 | 01-07-10 08:18 |
|
|