iPhone download vaak om 23:59 veel mb's discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, Mijn iPhone download s avonds net voor twaalven steeds grote hoeveelheden mb's. Ene keer 130, andere keer 70. Gebeurt paar avonden per week. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone download vaak om 23:59 veel mb's
Hoi allemaal,
Mijn iPhone download s avonds net voor twaalven steeds grote hoeveelheden mb's. Ene keer 130, andere keer 70. Gebeurt paar avonden per week. Ik doe er dan zelf niks mee, lig dan te slapen.. gelukkig heb ik Wi-Fi als ik thuis ben, maar blijf het vreemd vinden. Wie herkent dit? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
ik niet, maar k zou mn wekker maar een x zetten
zoek eens in je instellingen of er een app actief gaat om die tijd? of er iets een backup gaat draaien oid. en zet em eens op flight modus met Wi-Fi uit? krijg je dan een foutmelding?
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Veel de veel data gebruik | DJxReventon | iPhone algemeen | 6 | 13-04-11 17:46 |
Safari download plugin vs. download manager | belgiumiphone | iPhone algemeen | 0 | 07-05-10 17:53 |
Heel veel apps, veel starten niet meer op | trevisnl | Archief | 4 | 22-05-09 21:39 |
|
|