mail handmatig en enkel via wifi binnenhalen discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik heb voorlopig het wachtwoord van mijn mail adressen nog niet ingevoerd. van zodra ik dit doe kan ik mail ontvangen en versturen denk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
mail handmatig en enkel via Wi-Fi binnenhalen
hallo,
ik heb voorlopig het wachtwoord van mijn mail adressen nog niet ingevoerd. van zodra ik dit doe kan ik mail ontvangen en versturen denk ik. mijn mail adressen zijn er automatisch opgekomen toen ik de iphone met de computer syncroniseerde. dus dat is allemaal perfect ingevuld denk ik. heb allemaal telenet mail adressen mijn vraag is eigenlijk. ik zou mijn iphone willen instellen dat ik enkel mail via Wi-Fi wil binnenhalen en niet via 3G. vooral om geen onverwachte rekeningen te krijgen. ik zou ze ook handmatig willen binnenhalen. als ik enkel tekst wil binnenhalen moet ik dan "laad afbeeldingen uitzetten. dit staat onder instellingen, email, laad afbeeldingen mvg steve |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Alleen Wi-Fi ipv 3G kun je niet instellen.
Je kunt wel aangeven dat je alleen handmatig mail wilt ophalen.
|
|||
|
|||
moet ik dan push uitzetten en bij fetch handmatig instellen
moet ik dan bij geavanceerd onder mail adres fetch of handmatig kiezen |
|
||||
|
||||
Zoveel mogelijk "handmatig" kiezen.
|
|
|||
|
|||
en als ik enkel tekst wil ontvangen en geen bijlagen
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App voor het binnenhalen van e-mail | MrFamous | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-07-11 11:59 |
E-mail automatisch binnenhalen | Tim Bavre | iPhone algemeen | 8 | 16-11-10 23:47 |
E-mail binnenhalen stopzetten | montfoort10 | iPhone algemeen | 1 | 12-11-10 23:10 |
kan geen mail meer binnenhalen | Guest10-8-2010 | Archief | 2 | 09-11-08 17:20 |
Kan geen mail meer binnenhalen | Guest10-8-2010 | iPhone algemeen | 0 | 05-08-08 10:02 |
|
|