Wi-Fi probleem met iphone 4 ios 5.01 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik had ook problemen met Wi-Fi ,de iPhone vond mijn netwerk wel maar kon ineens geen verbinding maken , ik kon wel met andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi probleem met iphone 4 ios 5.01
Hoi ik had ook problemen met Wi-Fi ,de iPhone vond mijn netwerk wel maar kon ineens geen verbinding maken , ik kon wel met andere netwerken verbinden Dus lag het niet aan mijn iphone maar aan mijn router na 3 dagen liggen klooien (netwerk opnieuw instellen,iphone resetten enz...)heb ik gewoon een nieuwe fouter gekocht 39euro en na installatie waren de problemen weg ik hoop dat jullie hier mee geholpen zijn groetjes
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Je had beter een hard-reset op je router kunnen doen. Of in ieder geval even de stekker uit het stopcontact halen (30 sec.).
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
iphone, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met synchroniseren foto's sinds IOS 4.3 | LauraVL | Muziek, foto & video | 6 | 27-06-12 22:41 |
Probleem met Dock na update iOS 5 | datoni | iPhone algemeen | 2 | 15-11-11 23:19 |
ios 5 probleem verbind met itunes | martijndk1983 | iTunes | 4 | 14-11-11 12:59 |
Probleem met smilies in Osfoora sinds iOS 5 | gserban | iPhone algemeen | 2 | 14-11-11 11:43 |
|
|