Wi-Fi probleem met iphone 4 ios 5.01 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi ik had ook problemen met Wi-Fi ,de iPhone vond mijn netwerk wel maar kon ineens geen verbinding maken , ik kon wel met andere ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|||
|
|||
![]() Hoi ik had ook problemen met Wi-Fi ,de iPhone vond mijn netwerk wel maar kon ineens geen verbinding maken , ik kon wel met andere netwerken verbinden Dus lag het niet aan mijn iphone maar aan mijn router na 3 dagen liggen klooien (netwerk opnieuw instellen,iphone resetten enz...)heb ik gewoon een nieuwe fouter gekocht 39euro en na installatie waren de problemen weg
![]() ![]() |
|
|
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Je had beter een hard-reset op je router kunnen doen. Of in ieder geval even de stekker uit het stopcontact halen (30 sec.).
|
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Labels |
iphone, wi-fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Discussietools | |
Weergave | |
|
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met synchroniseren foto's sinds IOS 4.3 | LauraVL | Muziek, foto & video | 6 | 27-06-12 21:41 |
Probleem met Dock na update iOS 5 | datoni | iPhone algemeen | 2 | 15-11-11 22:19 |
ios 5 probleem verbind met itunes | martijndk1983 | iTunes | 4 | 14-11-11 11:59 |
Probleem met smilies in Osfoora sinds iOS 5 | gserban | iPhone algemeen | 2 | 14-11-11 10:43 |
|
|