Probleem met smilies in Osfoora sinds iOS 5 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik wist even niet in welke rubriek ik dit moest zetten want zie nergens een rubriek over "vragen over Apps" en animist het op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Probleem met smilies in Osfoora sinds iOS 5
Ik wist even niet in welke rubriek ik dit moest zetten want zie nergens een rubriek over "vragen over Apps" en animist het op mijn iPhone staat onder iPhone geplaatst.
Mijn vraag: Meer mensen last met bepaalde smilies uit emoji in twitter app Osfoora Met iOS 5? Ik had voor de update geen last van in iOS 4.3.5 Alvast bedankt voor jullie reacties
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Kan me niet voorstellen dat er niet meer mensen zijn met osfoora en emoij 😞📱
|
|
|||
|
|||
Ik heb hier het zelfde probleem! Ik hoop trouwens dat de app snel push notifications krijgt!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Probleem met synchroniseren foto's sinds IOS 4.3 | LauraVL | Muziek, foto & video | 6 | 27-06-12 22:41 |
Sinds update naar IOS 5 geen Wi-Fi (probleem alleen thuis, Tele2) | jss | Wi-Fi | 16 | 05-03-12 12:18 |
problemen met HTML 5 sinds update naar iOS 5 | hweima | iPad algemeen | 0 | 17-10-11 13:31 |
Geen auto verbinding met Wi-Fi sinds iOS 4.2.1 | Tiestofan | Wi-Fi | 2 | 18-12-10 19:15 |
Probleem met 3G op iPad sinds vrijdag? | duncan88 | iPad algemeen | 3 | 27-07-10 21:48 |
|
|