Geen volume iPhone 3GS discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, ik heb een 3GS waarvan ik het volume niet kan regelen. Via de volumeknoppen aan de zijkant gebeurd er wel iets, namelijk dat ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen volume iPhone 3GS
Hallo allemaal,
ik heb een 3GS waarvan ik het volume niet kan regelen. Via de volumeknoppen aan de zijkant gebeurd er wel iets, namelijk dat het volume visueel word, echter de blokjes willen niet toenemen(afnemen weet ik niet). Ik heb in het menu 'geluiden' gecontroleerd of de knopjes werken door met de volumeknoppen aan de zijkant het belsignaal daar harder en zachter te zetten, hier werkt het wel. Echter tijdens het bekijken van filmpjes of op de homescreen werkt dit niet. Heeft iemand een idee waar dit in zit? Alvast bedankt voor de hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
geen, iphone 3gs, volume |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Volume knop 3Gs kapot | En Weg | iPhone algemeen | 7 | 24-02-10 11:15 |
Geen Volume slider | RobbievanZomeren | iPhone algemeen | 1 | 27-12-09 14:49 |
Volume MC: Naar het volgende nummer met de volume-knoppen | Roffel | iPhone algemeen | 13 | 03-11-09 22:07 |
ipod volume knop doet raar (3GS 32GB 3.1.2) | optimusprime | iPhone algemeen | 11 | 17-10-09 16:12 |
Geen tril signaal en volume instellingen | Arne2606 | iPhone algemeen | 0 | 29-11-07 18:28 |
|
|