Wel wifi verbinding, maar geen internet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb deze vraag al vaak voorbij zien komen, maar het probleem was telkens toch een beetje anders dan bij mij. Wij hebben ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wel Wi-Fi verbinding, maar geen internet
Beste mensen,
ik heb deze vraag al vaak voorbij zien komen, maar het probleem was telkens toch een beetje anders dan bij mij. Wij hebben thuis al een paar maanden draadloos netwerk en al die maanden heb ik gebruik gemaakt van dat netwerk met mijn iPhone 4 8gb, maar ook met laptops en ipads is het nooit een probleem geweest. Afgelopen weekend was ik een weekend weg en heb ik gebruik gemaakt van een ander draadloos (thuis)netwerk, ik kreeg de inlogcode en alles werkte gewoon goed. Ik gebruik overigens vaker andere Wi-Fi-netwerken met mijn iphone als ik weg ben. Toen ik thuis kwam wilde ik op ons eigen Wi-Fi-netwerk inloggen en toen kreeg ik die niet te zien in de lijst met netwerken. Bleek dat de boel verbouwd werd en dat de router uit het stopcontact was. Toen ik de router terug in het stopcontact deed zag ik het netwerk direct weer in de lijst verschijnen, ik kon ook gewoon verbinding maken en had vol bereik, als ik echter gebruik wil maken van apps als facebook en whatsapp, of va de safari browser, dan verschijnt er in beeld dat er geen verbind kan worden gemaakt met het netwerk. Nu krijg ik overigens wél whatsapp berichten binnen, die kan ik vervolgens niet openen omdat ik geen netwerk heb. Als ik de router reset dan heb ik ongeveer een halve minuut wel internet en vervolgens weer niet meer. Als ik mijn netwerk 'verwijder' op de iphone en weer toevoeg, dan heb ik ook een halve minuut internet en daarna niet meer. Ik heb vanalles geprobeerd maar ik heb geen idee meer. - iphone uitgezet - netwerk verwijderd - opnieuw toegevoegd (zowel wep, wpa, wpa2 en geen geprobeerd) - vliegtuigmodus - router gereset - Wi-Fi op iphone aan-uit - ip, dns etc. handmatig toegevoegd... het vreemde is dat de ipad, laptop en andere telefoon wel verbinding maken én kunnen internetten, via diezelfde router. mijn router is trouwens een belkin n1 wireless router. ik zit met mijn handen in het haar, weet niet meer wat ik moet doen... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Heb je je iphone al eens een harde reset gegeven?
|
|
||||
|
||||
Of reset netwerk instellingen gedaan?
|
|
|||
|
|||
Ik heb vergelijkbaar probleem; Mijn I phone vindt ineens nergens meer Wi-Fi. In alle discussie heb ik nog niet direct een oplossing gevond. Ik heb de Iphone al enkele malen gereset; ook via herstel netwerkinstellingen. En nu??
|
|
|||
|
|||
Zit met hetzelfde probleem
|
Labels |
internet werkt niet meer, iphone, Wi-Fi |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wel verbinding maar geen internet | Amber89 | Wi-Fi | 8 | 13-08-11 07:02 |
wel Wi-Fi verbinding maar geen internet?! | Matthijn2 | Wi-Fi | 10 | 01-07-11 00:54 |
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve | Pieter van Andes | Wi-Fi | 0 | 29-07-10 01:46 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
wel Wi-Fi netwerk maar geen internet verbinding? | Marc Doorakkers | Archief | 1 | 06-05-08 22:50 |
|
|