//

Wel wifi verbinding, maar geen internet

Wel wifi verbinding, maar geen internet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, ik heb deze vraag al vaak voorbij zien komen, maar het probleem was telkens toch een beetje anders dan bij mij. Wij hebben ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 06-03-12, 11:52
kellyvanekeren kellyvanekeren is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 1
Standaard Wel Wi-Fi verbinding, maar geen internet

Beste mensen,

ik heb deze vraag al vaak voorbij zien komen, maar het probleem was telkens toch een beetje anders dan bij mij.

Wij hebben thuis al een paar maanden draadloos netwerk en al die maanden heb ik gebruik gemaakt van dat netwerk met mijn iPhone 4 8gb, maar ook met laptops en ipads is het nooit een probleem geweest.

Afgelopen weekend was ik een weekend weg en heb ik gebruik gemaakt van een ander draadloos (thuis)netwerk, ik kreeg de inlogcode en alles werkte gewoon goed. Ik gebruik overigens vaker andere Wi-Fi-netwerken met mijn iphone als ik weg ben. Toen ik thuis kwam wilde ik op ons eigen Wi-Fi-netwerk inloggen en toen kreeg ik die niet te zien in de lijst met netwerken. Bleek dat de boel verbouwd werd en dat de router uit het stopcontact was. Toen ik de router terug in het stopcontact deed zag ik het netwerk direct weer in de lijst verschijnen, ik kon ook gewoon verbinding maken en had vol bereik, als ik echter gebruik wil maken van apps als facebook en whatsapp, of va de safari browser, dan verschijnt er in beeld dat er geen verbind kan worden gemaakt met het netwerk. Nu krijg ik overigens wél whatsapp berichten binnen, die kan ik vervolgens niet openen omdat ik geen netwerk heb.

Als ik de router reset dan heb ik ongeveer een halve minuut wel internet en vervolgens weer niet meer. Als ik mijn netwerk 'verwijder' op de iphone en weer toevoeg, dan heb ik ook een halve minuut internet en daarna niet meer.

Ik heb vanalles geprobeerd maar ik heb geen idee meer.

- iphone uitgezet
- netwerk verwijderd
- opnieuw toegevoegd (zowel wep, wpa, wpa2 en geen geprobeerd)
- vliegtuigmodus
- router gereset
- Wi-Fi op iphone aan-uit
- ip, dns etc. handmatig toegevoegd...

het vreemde is dat de ipad, laptop en andere telefoon wel verbinding maken én kunnen internetten, via diezelfde router.

mijn router is trouwens een belkin n1 wireless router.

ik zit met mijn handen in het haar, weet niet meer wat ik moet doen...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #22  
Oud 06-03-12, 12:03
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Heb je je iphone al eens een harde reset gegeven?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #23  
Oud 06-03-12, 15:24
pclahsen's schermafbeelding
pclahsen pclahsen is offline
• iOS 6.1.3
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Nov 2007
Locatie: Den Haag
Berichten: 606
Standaard

Of reset netwerk instellingen gedaan?
  #24  
Oud 28-03-12, 15:56
hansbouwmans hansbouwmans is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Berichten: 2
Standaard

Ik heb vergelijkbaar probleem; Mijn I phone vindt ineens nergens meer Wi-Fi. In alle discussie heb ik nog niet direct een oplossing gevond. Ik heb de Iphone al enkele malen gereset; ook via herstel netwerkinstellingen. En nu??
  #25  
Oud 19-04-12, 16:07
aleksandar aleksandar is offline
• iOS 5.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Standaard

Zit met hetzelfde probleem
Reageren

Labels
internet werkt niet meer, iphone, Wi-Fi



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Wel verbinding maar geen internet Amber89 Wi-Fi 8 13-08-11 07:02
wel Wi-Fi verbinding maar geen internet?! Matthijn2 Wi-Fi 10 01-07-11 00:54
3G: wel internet/wel verbinding server, Wi-Fi: wel internet/geen verbinding met serve Pieter van Andes Wi-Fi 0 29-07-10 01:46
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft cpc9280 Wi-Fi 3 10-03-10 20:38
wel Wi-Fi netwerk maar geen internet verbinding? Marc Doorakkers Archief 1 06-05-08 22:50

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:52.