MAC-adres veranderen op iOS 5.0.1 discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemorgen iedereen, Ik heb geprobeerd om de MAC-adres van mijn iPhone 4 met iOS 5.0.1 te veranderen maar dat lukt niet. Ik heb deze methode ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
MAC-adres veranderen op iOS 5.0.1
Goedemorgen iedereen,
Ik heb geprobeerd om de MAC-adres van mijn iPhone 4 met iOS 5.0.1 te veranderen maar dat lukt niet. Ik heb deze methode gebruikt: Wijzigen van Wi-Fi MAC-adres op iPhone - iPhoneclub.nl Als ik het doe ontstaan er nergens errors of iets dergelijks, alles verloopt zoals het hoort. Het enige dat niet werkt is dat de MAC-adres gewoon precies hetzelfde blijft, onveranderd dus. Toen ik nog op iOS 4 zat werkte deze methode wel, maar sindsdien ik mijn iPhone naar iOS 5 heb geupgraded werkt het niet meer. Dus hierbij mijn vraag: Wie weet hoe je de MAC-adres van een iPhone met iOS 5 moet veranderen? Laatst gewijzigd door Nileez; 29-03-12 om 11:04. Reden: spellingsfoutje |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Code:
nvram Wi-Fiaddr="XX:XX:XX:XX:XX" PS: Mac address spoofing werkt niet meer in iOS 5.x Succes gewenst |
Labels |
ios 5, iphone 4, mac-adres, werkt niet meer |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
poort adres veranderen | fcruizer | iPhone algemeen | 1 | 07-06-10 18:25 |
mac adres veranderen | joep1 | iPhone algemeen | 4 | 09-05-10 17:55 |
mac adres | Heikodejonge | Wi-Fi | 2 | 06-03-10 09:50 |
Beveiligd met Mac-adres | Amikrot | Wi-Fi | 2 | 12-03-09 16:56 |
Hoe (zibri) mac adres veranderen? | probin | Wi-Fi | 8 | 25-08-08 14:38 |
|
|