4S wifi drop outs discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem nu met 2 4S toestellen waarbij de wifi verbinding regelmatig wordt verbroken en weer hersteld. Dit verbreken/herstellen gaat echter zo snel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
4S Wi-Fi drop outs
Ik heb een probleem nu met 2 4S toestellen waarbij de Wi-Fi verbinding regelmatig wordt verbroken en weer hersteld. Dit verbreken/herstellen gaat echter zo snel dat ik het eerst zelf niet kon registreren. Pas na installatie van Notificator in Cydia - een tool waarmee je notificaties te zien krijgt over bepaalde systeem events zoals dat je iphone aan het opladen is of dat je verbinding maakt met een Wi-Fi netwerk - zag ik dat de iphone regelmatig opnieuw de Wi-Fi verbinding opzet.
Ik heb dit nu thuis met twee 4S toestellen, echter mijn andere draadloze apparatuur zoals een laptop ondervind geen last. Nu kan dit aan m'n Draytek 2820vn router/ap liggen maar goed heeft iemand anders dit ook? John. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Drop shadow UITableView zoals clock.app | nvrooij | Ontwikkelen voor iOS | 45 | 25-02-11 10:30 |
Blocks drop 2 | leenkat | iPhone Apps | 0 | 23-12-09 17:26 |
Wireless drop-outs | Firesphere | iPhone algemeen | 2 | 27-09-09 17:04 |
|
|