//

4S wifi drop outs

4S wifi drop outs discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een probleem nu met 2 4S toestellen waarbij de wifi verbinding regelmatig wordt verbroken en weer hersteld. Dit verbreken/herstellen gaat echter zo snel ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 30-03-12, 11:45
defisit defisit is offline
• iOS 12.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 75
Standaard 4S Wi-Fi drop outs

Ik heb een probleem nu met 2 4S toestellen waarbij de Wi-Fi verbinding regelmatig wordt verbroken en weer hersteld. Dit verbreken/herstellen gaat echter zo snel dat ik het eerst zelf niet kon registreren. Pas na installatie van Notificator in Cydia - een tool waarmee je notificaties te zien krijgt over bepaalde systeem events zoals dat je iphone aan het opladen is of dat je verbinding maakt met een Wi-Fi netwerk - zag ik dat de iphone regelmatig opnieuw de Wi-Fi verbinding opzet.

Ik heb dit nu thuis met twee 4S toestellen, echter mijn andere draadloze apparatuur zoals een laptop ondervind geen last.

Nu kan dit aan m'n Draytek 2820vn router/ap liggen maar goed heeft iemand anders dit ook?

John.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Drop shadow UITableView zoals clock.app nvrooij Ontwikkelen voor iOS 45 25-02-11 09:30
Blocks drop 2 leenkat iPhone Apps 0 23-12-09 16:26
Wireless drop-outs Firesphere iPhone algemeen 2 27-09-09 16:04

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:12.