//

Wifi Probleem iPad

Wifi Probleem iPad discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Vandaag is mijn iPad afgeleverd bij mij thuis. Echter kan ik geen verbinding maken met wifi met de ipad en iphone. Het draadloos internet ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 13-04-12, 16:40
mikek1991 mikek1991 is offline
• iOS 5.0.1
• 5.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2012
Berichten: 1
Exclamation Wi-Fi Probleem iPad

Hallo,

Vandaag is mijn iPad afgeleverd bij mij thuis. Echter kan ik geen verbinding maken met Wi-Fi met de ipad en iphone. Het draadloos internet op de laptop werkt wel gewoon.

Als ik verbinding wil maken vindt hij op beide apparaten wel het signaal maar als ik het wachtwoord invoer geeft hij de melding "Geen verbinding mogelijk met het netwerk 'sitecomBE2DCC'

Ik heb mijn provider al gebeld en langs geweest bij een speciaalzaak. Deze mensen kunnen mij niet verder helpen omdat het internet gewoon werkt op de laptop. (is dus verder niet hun probleem dat de ipad&phone geen verbinding maakt.

Weet iemand hier raad mee?

Hartelijk dank
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 19-04-12, 00:00
Purbo Purbo is offline
• iOS 5.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2011
Locatie: Sneek
Berichten: 4
Standaard

Kanaal van je router wijzigen van "auto" naar een vast kanaal. Geloof dat dit meestal van 0-12 loopt of iets dergelijks. Zelf heb ik hem nu op kanaal 11 en werkt perfect. Heeft bij mij bij meerdere routers geholpen.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPad Wi-Fi of iPad Wi-Fi + 3G: wat vind jij, en waarom? yuiop88 iPad algemeen 57 15-05-12 01:31
iPad Wi-Fi + 4G oplaad probleem leon3 iPad algemeen 2 08-04-12 09:52
Ipad 2 - Wi-Fi probleem Gawein Wi-Fi 3 03-03-12 23:33
Ipad 2 Wi-Fi probleem karterke Wi-Fi 6 20-05-11 19:28
iTunes Wi-Fi music store probleem en sms app probleem bart2jes Wi-Fi 0 24-06-09 23:11

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:17.