probleem safari op de Iphone discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb net mijn Iphone uit America. Super ding, fantastisch hoe foto's worden weergegeven. Ik wil er echter ook mee intenetten. Wifi ingesteld en een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
probleem safari op de Iphone
Ik heb net mijn Iphone uit America. Super ding, fantastisch hoe foto's worden weergegeven. Ik wil er echter ook mee intenetten. Wi-Fi ingesteld en een vinkje gekregen. Als ik nu op Safari druk krijg ik Safari kan de pagina niet openen.
fout:"Operation could not be completed. (posix error 12 - cannot allocate memory". Kan iemand me vertellen wat hier aan de hand is. Voor de rest werkt alles behalve het internet. Hans Slaats |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik had hier vandaag ook last van....
Het onderstaande vond ik ergens anders op het net en werkt voor mij "go to Settings > General > Reset > Reset Network Settings. restart and reconnect it to your network, and see if you can load any pages in Safari" |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Quicktime in safari probleem | mastermark | iPhone algemeen | 1 | 06-07-09 01:07 |
Probleem safari en postbank | pontifex | iPhone algemeen | 33 | 20-10-08 14:44 |
Safari Javascript probleem | Coen Gortemaker | iPhone algemeen | 2 | 21-04-08 16:38 |
probleem met safari | sunny | Archief | 3 | 03-04-08 14:37 |
Safari Probleem | TokTok1908 | Archief | 6 | 13-02-08 10:42 |
|
|