Hostname devices op dashboard router discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Het dashboard van mijn router geeft weer hoeveel en welke devices verbonden zijn. Bij sommige devices is er buiten het MAC adres niets ingevuld. Zo ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hostname devices op dashboard router
Het dashboard van mijn router geeft weer hoeveel en welke devices verbonden zijn. Bij sommige devices is er buiten het MAC adres niets ingevuld. Zo wordt vb de naam van mijn iPhone niet weergegeven (hostname).Hoe verklaar je dit ? Hoe is dit te verhelpen ?
Lancia |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Daar is geen eenduidige verklaring voor, mijn routers tonen bv. wel de namen van de DHCP-clients in het bijbehorende configuratieprogramma.
In ieder geval heeft het niets met de iDevices te maken maar met de specifieke router die jij gebruikt. Succes verder Laatst gewijzigd door Guest-20180925190238; 02-05-12 om 10:02. |
|
|||
|
|||
Ik heb zelf ook daar last van gehad. Mijn iPhone werd keurig met naam weergegeven, die van mijn vrouw niet. Ook de iPad werd zonder naam weergeven. Om e.e.a. binnenshuis te stroomlijnen heb ik ervoor gekozen de apparaten een statisch IP adres te geven op het thuisnetwerk. Mede omdat ik door de vele draadloze apparaten in de DHCP lijst niet meer kon zien wie wat was.
|
|
|||
|
|||
Allemaal geen probleem hier
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Belstatus en SMS in je Mac OS X Dashboard | jamy015 | Odido (T-Mobile) | 0 | 18-04-10 19:09 |
Dashboard op de iPhone | JWVD | Chat en geruchten | 8 | 14-10-09 09:33 |
Winscp hostname en gebruikersnaam | keesdr | Archief | 2 | 25-03-09 17:25 |
Mac OS X: 'Trein' nu ook voor je Dashboard | Timmeh_ | Desktop-applicaties | 0 | 17-02-09 10:57 |
Hostname e.d | keesdr | Unlock [archief] | 1 | 10-12-07 13:04 |
|
|