Dashboard op de iPhone discussie in Chat en geruchten forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik had geen idee waar ik dit moest plaatsen Wat denken jullie van een soort Dashboard voor de iPhone (net als in Mac OS X). ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
Bekijk resultaten enquête: Dashboard op de iPhone |
|||
Handig! | 5 | 50,00% | |
Leuke gimmick... | 4 | 40,00% | |
Mwah. | 0 | 0% | |
Wat moet je ermee? | 1 | 10,00% | |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze enquête |
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
||||
Dashboard op de iPhone
Ik had geen idee waar ik dit moest plaatsen
Wat denken jullie van een soort Dashboard voor de iPhone (net als in Mac OS X). Er zijn de afgelopen dagen diverse dingen voorbij gekomen die erop lijken: SmartScreen Dashboard Maar nog geen is gereleased en voor non-jailbreakers. Nu vroeg ik me af, hoe zouden jullie zo'n soort applicatie zien? Bedenk wel dat die niet in de achtergrond kan draaien en met een icoon op het SpringBoard geopend moet worden. Zelf heb ik al een klein appje gemaakt met de iPhone SDK om te laten zien hoe het zou kunnen, maar ik vraag me af wat jullie ervan vinden Het idee was dat je meerdere pagina's kan aanmaken en daar Widgets op kunt zette die je kan downloaden, net als Apple's Dashboard. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je bedoelt een soort coverflow met widgets ('widgetflow')? Op zich geen gek idee. Kom maar op dus.
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik zou het meer willen zien zoals de liggende iPhone foto boven. Dat als je je iPhone in landscape houdt in het SpringBoard je je widgets ziet
|
|
||||
|
||||
Android biedt ongeveer de functie van het eerste filmpje en werkt best lekker
Maar ik denk niet dat ik het op m'n iPhone zou willen..
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
Laatst gewijzigd door Timmeh_; 13-10-09 om 21:26. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Helaas is dat niet mogelijk voor unjailbreaked iPhones |
|
||||
|
||||
Is het nodig? Ik vind van niet. Vind het goed zoals het nu is.
|
||||
|
||||
Ik ben het levende bewijs dat mannen geen 2 dingen tegelijk kunnen (typen en in gesprek zijn )
ps, bericht aangepast
iPhone 2G UK iOS 3.1.3 Jailbreak by RedSn0w / iPhone 4 32GB iOS 4.2.1 Jailbreak by RedSn0w MacBook Pro 15,4" OSX 10.6.6 / iMac 20" OSX 10.6.6 / iPad 3G 32GB iOS 4.2.1 Stuur me geen privé-berichten met vragen, ik negeer ze. Gebruik liever de zoekfunctie en de Wiki (Begrippen|Handleidingen)
|
|
||||
|
||||
Hij is goed zoals het nu is. Ik hoef geen dashboard of andere dingen. Houden zoals hij nu is
|
|