Geen wifi na "stand-by-stand" discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds afgelopen weekend heb ik een Iphone 4s. Nu heb ik 't volgende probleem. Als de telefoon uit de zgn. stand-by stand komt, maakt hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen Wi-Fi na "stand-by-stand"
Sinds afgelopen weekend heb ik een Iphone 4s. Nu heb ik 't volgende probleem. Als de telefoon uit de zgn. stand-by stand komt, maakt hij niet automatisch verbinding met mijn Wi-Fi. Op het moment dat hij in de stand-by stand gaat, wordt de verbinding met Wi-Fi automatisch verbroken en schakelt ie over naar 3G. Dit kost me geld en data en dat wil ik niet. Ik heb al diverse keren geprobeerd om m'n netwerk opnieuw aan te melden, maar niks helpt. Wie kan mij hiermee helpen?
Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Euhm , dat is de normale gang van zaken. Maar zodra hij internet nodig heeft, gaat hij eerst kijken naar Wi-Fi netwerken en dan naar andere.
|
|
|||
|
|||
3G uitzetten misschien?
|
|||
|
|||
Router resetten?
Testen bij een ander Wi-Fi netwerk? Laatst gewijzigd door gelderjg; 22-05-12 om 10:37. Reden: Meer info |
|
|||
|
|||
Citaat:
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 22 mei 2012 om 16:51 ---------- Is wel een optie, maar als ik de deur uit ga, moet ik dus iedere keer 3G weer aanzetten en als ik thuis kom weer uitzetten. Kan toch niet helemaal de bedoeling zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Als de iPhone uit de slaapstand komt en er niet onmiddellijk een Wi-Fi verbinding wordt gemaakt dan is er zoveel interferentie dat een betrouwbare WLAN-verbinding (tijdelijk) niet mogelijk is. Je zou dat experimenteel kunnen oplossen door het kanaal van het Wi-Fi Access Point te veranderen naar kanaal 1 of 11 (of 13). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 3gs "geen service"/"zoeken.." | zozamis | Unlock | 10 | 21-12-11 21:48 |
"Geen Service" "herstel vereist" melding | Martijnvdberge | iPhone algemeen | 13 | 24-01-11 13:59 |
Wi-Fi en geen ontvangst als hij in stand by staat | andywegge | Wi-Fi | 3 | 28-09-09 23:04 |
simpele bureau stand Desk stand iphone 3g? | ross | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-10-08 14:00 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|