No wifi oplossing discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Gallo, Op meerdere sites wordt de volgende oplossing gegeven voor het feit dat je geen wifi hebt op de iphone... solutions for:NO WI-FI THIS SOLUTION ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
No Wi-Fi oplossing
Gallo,
Op meerdere sites wordt de volgende oplossing gegeven voor het feit dat je geen Wi-Fi hebt op de iphone... solutions for:NO WI-FI THIS SOLUTION IS FOR WIDOWS USER AND 100% FUNCTIONALITY: -put in cd /usr/bin 03.14.08_G.fls,03.14.08_G.eep,bbupdater,ieraser,se cpack -set 755 permision for bbupdater,ieraser,secpack -run cd /usr/bin launchctl unload -w /System/Library/LaunchDaemons/com.apple.CommCenter.plist chmod +x ieraser ieraser done(ignore bbupdater) then restore your iPhone using iTunes(1.0.2 or 1.1.1 ipsw) and you will :WI_FI it's ok and bluetooth ip is fine Kan iemand mij dit alleen uitleggen? cd = command directory? En bedoelen ze de cd van de iphone? Hoe kom je in de cd? Kan iemand de tekst hierboven in duidelijk nederlands vertalen... Zodat een leek dit ook kan, aangezien mijn iphone ook dit probleem heeft... Bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
das de Wi-Fi fix , die is al uitvoering besproken over het forum, zoekfunctie.
CD is het commando om naar een bepaalde map te gaan: bij deze cd /usr/bin/ , dus je zegt dat hij naar de map usr/bin/ moet gaan.
|
||||
|
||||
Probeer anders eens is via iLiberty+ je Wi-Fi, blueutooth etc. te reflashen. Is een optie binnen iLiberty+
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Oplossing voor Wi-Fi "werkt niet" op iPhone 2G? | iPhoneMad | Wi-Fi | 0 | 15-06-10 00:31 |
Eventuele oplossing Wi-Fi problemen | Draicon | iPad algemeen | 8 | 12-04-10 17:09 |
Onthoud Wi-Fi wachtwoord niet zodra ik ergens anders Wi-Fi hebt gebruikt | chrissiegers | Wi-Fi | 0 | 21-03-10 22:05 |
Oplossing Wi-Fi probleem | randythesavage | Archief | 2 | 19-01-10 00:37 |
Oplossing Wi-Fi problemen iphone 1st gen (non greyed) | djoxid | Wi-Fi | 2 | 28-04-09 16:54 |
|
|