Kan eigen netwerk thuis niet vinden? discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag allen, Ik probeer thuis op mijn iPhone te internetten via Wifi. Hij vindt deze niet (ook niet van de buren). Ik heb een adsl ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kan eigen netwerk thuis niet vinden?
Dag allen,
Ik probeer thuis op mijn iPhone te internetten via Wi-Fi. Hij vindt deze niet (ook niet van de buren). Ik heb een adsl verbinding, maar niet draadloos. Hoe kan ik dit het best oplossen, want GPS is zo traag en ik kan er niet vel mee! Thanx verder. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Uhhh je hebt ADSL, maar niets draadloos??
Dan zal er zeker geen Wi-Fi (wireless...) gevonden worden. Loop de buurt maar eens in met de Iphone, en zet natuurlijk Wi-Fi aan Heel vaak zie je een slotje bij een verbinding, maar ook heel vaak niet. Dan weet je dat ie werkt. |
|
||||
|
||||
Gifi is bezig met een standalone gps te maken voor de iphone, een blokje wat je in je iphone connector vanonder steekt voor de gps te onvangen.
en als je geen router hebt staan, zal t moeilijk zijn om Wi-Fi te hebben he?? En de buren en al hebben meestal hun Wi-Fi beveiligd. (wel verkeerde topic in deze tread, meer iets voor "problemen niet modding")
PM functie overhit. Gelieve alleen serieuze probleem gevallen via PM. Going from iphone extreme mod to Motorola Photon Q 4G LTE with simcard mod and lots more. Laatst gewijzigd door croiman; 05-05-08 om 00:20. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Daarnaast neem ik aan dat de GSM bedoelt in plaats van GPS. Dit probleem is alleen op te lossen door zelf jouw ADSL modem in te ruilen voor een draadloos modem. Zonder een draadloos toegangspunt thuis zul je nooit thuis met jouw iPhone via Wi-Fi het internet op komen. Meeliften op onbeveiligde toegangspunten (bedoeld of onbedoeld onbeveiligd) in de buurt is m.i. niet helemaal jofel. Laatst gewijzigd door Celf; 04-05-08 om 22:38. |
|
||||
|
||||
Dit zijn wel antwoorden waar ik wat aan heb. Thanx nogmals.
Ik los wel anders op. |
|
|||
|
|||
Ik had dat probleem ook!
Gewoon eens Uw draadloos netwerk resetten... Maw, de stekkers eens uittrekken van uw modem... Lukte direct bij mij Grtz |
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone kan geen 3G netwerk vinden | Olga.p2000 | Overige providers Nederland | 5 | 21-02-13 20:30 |
iPhone 3G: Kan geen netwerk vinden | xanderz94 | Unlock | 9 | 20-04-11 20:29 |
kan geen netwerk vinden | chik002 | iPhone algemeen | 0 | 01-05-09 13:06 |
iPhone kan geen netwerk vinden | Alpha-Sphere | Odido (T-Mobile) | 12 | 20-04-09 18:08 |
Iphone vindt thuis netwerk niet | Lektronic | Wi-Fi | 5 | 31-07-08 22:45 |
|
|