Wi-Fi discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hoi, ik heb echt een heel raar probleem met mn iphone. Ik ga naar wi fi bij settings en dan gaat hij automatisch verbinden en ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wi-Fi
hoi,
ik heb echt een heel raar probleem met mn iphone. Ik ga naar wi fi bij settings en dan gaat hij automatisch verbinden en als je ong. 5 sec w8 gaat hij weer weg en dan komt hij weer trug en dan weer weg dat gaat de hele dag zo door, ik snap er helemaal niks van bij netservices en al stond mijn wi fi wel aan dus daar kan het niet liggen hoop dat jullie mij kunnen helpen alvast bedankt!! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Wi-Fi blijft heel de tijd door naar netwerken zoeken,ook al heb je een verbinding
dit stopt alleen maar als je Wi-Fi uitzet |
|
|||
|
|||
nee maar hij blijf niet op mijn netwerk hij verbind, en dan gaat hij weg dat gaat de hele tijd zo door en daardoor kan ik niet op het internet enzo
|
|
||||
|
||||
Ja klopt dit probleem had ik ook op mijn werk.
Je moet even op je router inloggen en resetten. Hierna even de instellingen voor draadloos instellen en kiezen voor WAP/WAF beveiliging Dan doet ie het weer, 100% zeker.
|
|||
|
|||
of misschien moet je naar instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel netwerkinstellingen. kan misschien ook helpen
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
|
|