Internet delen van PC naar Iphone discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb een ad hoc draadloos netwerk opgezet in windows xp. Mijn iPhone kan de verbinding maken maar ik kan niet op het internet. Foutmelding: ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Internet delen van PC naar Iphone
Ik heb een ad hoc draadloos netwerk opgezet in windows xp.
Mijn iPhone kan de verbinding maken maar ik kan niet op het internet. Foutmelding: No server found Wat kan ik doen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Maar meest simpele oplossing is een draadloze router kopen, kan je ook de LAN kabel naar je PC weghalen |
|
||||
|
||||
Citaat:
|
|||
|
|||
De pc met het ad hoc netwerk is mijn pc op kantoor. De netwerkaansluiting is via kabel. Thuis kan ik zonder probleem draadloos verbinden met mijn iMac. Ik denk dat ik extra services op de pc moet installeren. Ik weet echter niet welke services dat zijn.
|
|
||||
|
||||
Al geprobeerd zonder Wi-Fi-security ? Dus zonder WEP-WPA password ?
|
|
|||
|
|||
WEP-WPA staat uit
|
|
|||
|
|||
Je moet een verbindingsbrug maken tussen je draadloze netwerk en het netwerk van je internet (via configuratiescherm -> netwerken..)
|
|
||||
|
||||
Kan iemand even beschrijven hoe dat precies moet ?
Lan connectie op vista pc via vista pc Wi-Fi delen voor iphone? Dus via Wi-Fi verbinding de lan connectie van vista pc gebruiken om met iphone te surfen. |
|
||||
|
||||
het is dus heel simpel !
Gewoon ad hoc netwerk starten internetverbinding delen en klaar! Dan kan je gewoon met je iphone inloggen via Wi-Fi op de verbinding van je pc |
|
||||
|
||||
toch liever via een router zulle.................
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
edge internet en mail van iphone naar mac air ?? | cbrman | Archief | 4 | 23-04-08 10:37 |
Internet delen van de iPhone naar de mac | Zilly | Wi-Fi | 8 | 14-04-08 18:01 |
|
|