kan geen verbinding maken met thuis netwerk discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) hallo, ik kan met mijn iPhone 5 geen verbinding maken met het thuis netwerk als ik er me wil verbinden zecht hij "geen verbinding mogelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
kan geen verbinding maken met thuis netwerk
hallo,
ik kan met mijn iPhone 5 geen verbinding maken met het thuis netwerk als ik er me wil verbinden zecht hij "geen verbinding mogelijk met ... ik heb de router al gerestart door de stroom af te zetten en heb gekeken en de mac filter staat uit hoe komt dit en hoe ik het verhelpen alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Volgens jouw vorige topic over hetzelfde onderwerp was het probleem toch opgelost door de router te resetten
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...lukt-niet.html |
|
|||
|
|||
ja dat was bij mijn ma nu is het bij mijn pa waar ik en me broer niet kunnen verbinden met het draadloos netwerk
|
|
|||
|
|||
Kijk eerst eens in al die andere draadjes over Wi-Fi problemen met de iPhone 5.
In die topics worden veel oplossingen besproken, gaande van updaten naar iOS 6.0.2 tot updaten van de router firmware (en alles daar tussen). |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone wil geen verbinding maken met thuis netwerk | Graafstra | Wi-Fi | 0 | 31-10-12 19:44 |
Kan geen verbinding maken met netwerk xxxxxxxxx iPad 3 problemen | Evilicious1986 | iPad algemeen | 16 | 07-10-12 15:15 |
Iphone 4s kan opeens geen verbinding maken met de Thuis-Wi-Fi | diedemink | Wi-Fi | 4 | 11-04-12 12:11 |
Kan geen verbinding maken met Wi-Fi Netwerk | Daantromp | Wi-Fi | 3 | 18-06-11 17:05 |
Kan geen verbinding met mobiel netwerk maken | martijn1108 | Odido (T-Mobile) | 3 | 25-11-10 11:41 |
|
|