Buffer problemen

Buffer problemen discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds een tijdje heb ik last van buffer problemen bij oa de app TuneIn Pro (en andere radio apps). Als ik een willekeurige stream luister ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > Bellen en internet > Wi-Fi
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 7 May 2013, 21:07
» iPhone 6s 64GB (Space Grijs) [FW: 9.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 3 Wi-Fi 32GB (Wit) [FW: 9.3]  [Jailbreak: Nee]
» Windows

Standaard Buffer problemen

Sinds een tijdje heb ik last van buffer problemen bij oa de app TuneIn Pro (en andere radio apps).
Als ik een willekeurige stream luister gaat hij na een tijdje bufferen, dit blijft hij doen om de minuut/paar minuten.

Nu had ik op internet al gelezen dat het aan mijn router zou liggen.
Ik zag dat ik een 54Mbps router had en heb deze vervangen voor een 300Mbps router, alleen blijft het probleem.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Update: Ik heb dit trouwens op mijn iPod Touch (5e generatie) met Wi-Fi verbinding.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 7 May 2013, 21:14
» iPhone 4 16GB (Zwart) [FW: 7.1.2]  [Jailbreak: Ja]
» Ik heb geen iPad  
» Windows

Stuur een bericht via Skype™ naar hanske636 Send a message via twitter to hanske636
Standaard

Ik heb dat op mijn iphone4 bij 3G ook regelmatig.
Reageren

Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV: Apple TV 2 XBMC buffer probleempje youri1311 Jailbreak 17 24 June 2011 10:19
NEED HELP!!:(:( winterboard problemen en cydia problemen firefly85 Jailbreak apps en thema's 2 25 July 2010 16:43
CGContextRef buffer? libia Ontwikkelen voor iOS 20 15 May 2009 15:47
Windows: Potentile buffer overflow in iTunes 7.6 + QuickTime O.G. iTunes 0 19 February 2008 13:38

Regels voor berichten