Iphone 5 met Ipad mini verbinden via hotspot werkt niet discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen. Ik zit met volgend probleem: Ik heb mijn persoonlijke hotspot geactiveerd via mijn iPhone 5, maar mijn iPad mini wil maar niet verbinden. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 met Ipad mini verbinden via hotspot werkt niet
Hallo iedereen.
Ik zit met volgend probleem: Ik heb mijn persoonlijke hotspot geactiveerd via mijn iPhone 5, maar mijn iPad mini wil maar niet verbinden. iPad vindt het netwerk, ik klik op verbinden, geef het wachtwoord in. Maar hij blijft maar proberen verbinden blijlbaar (er blijft zo een cirkel draaien). Iemand die weet wat ik fout doe? Of ondersteund iPad mini (16GB Wi-Fi) dit gewoonweg niet? Bedankt voor jullie antwoord/hulp! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Bij mij werkt het gewoon.
|
|||
|
|||
Probleem opgelost, dom van mij eigenlijk!
Was de gegevens bij thethering hotspot vergeten invullen. Het werkt perfect nu. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad mini YouTube werkt niet | Fool | iPad algemeen | 7 | 05-08-18 15:42 |
iPad wilt na reparatie niet meer verbinden met routers, wel met hotspot. | Hostpik | iPad accessoires en onderdelen | 3 | 19-04-12 17:36 |
iPad verbinden met Mac Mini | Christiaan94 | iPad algemeen | 4 | 17-08-10 22:35 |
Kan niet meer met itunes verbinden voor de rest werkt alles | ducaz | iTunes | 0 | 12-01-10 15:16 |
|
|