Iphone 4s Wifi probleem 'Geen netwerk mogelijk' discussie in Wi-Fi forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn wifi werkt sinds 2 maanden niet meer. Ik zat eerst op 5.1.3 en deed hij het niet(geen netwerk mogelijk), vervolgens hoopte ik dat een ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 4s Wi-Fi probleem 'Geen netwerk mogelijk'
Mijn Wi-Fi werkt sinds 2 maanden niet meer. Ik zat eerst op 5.1.3 en deed hij het niet(geen netwerk mogelijk), vervolgens hoopte ik dat een update uitkomst kon bieden(6.1.3). Ook dit heeft niet geholpen.
Ben vervolgens naar een telefoonzaak gegaan waar mijn Wi-Ficonnector vervangen is, zelfde probleem. Ook heb ik alle netwerkinstellingen gereset. De Wi-Fi werkt vrijwel nergens, heel soms bij m'n vriendin. Maar op vele andere plaatsen krijg ik gewoon de melding geen netwerk mogelijk. Iemand die weet hoe dit probleem verholpen kan worden? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen verbinding mogelijk met netwerk | Maxbas | Wi-Fi | 0 | 17-06-13 11:54 |
iPhone 4s nieuw: geen verbinding mogelijk met netwerk | EmilioFR | Wi-Fi | 3 | 31-01-12 21:26 |
probleem draadloos netwerk Wi-Fi | flashcs | Wi-Fi | 4 | 04-03-11 09:54 |
iPhone 3G na jailbreak geen netwerk meer (Wi-Fi, 3g en bellen) | Stoney268 | Wi-Fi | 2 | 27-12-10 15:40 |
Mijn Iphone ziet geen Wi-Fi netwerk | Ottoo | Wi-Fi | 2 | 22-07-09 23:08 |
|
|